اینزاگی پس از برد مقابل دورتموند: بازیکنان فداکاری انجام دادند

اینزاگی پس از برد مقابل دورتموند: بازیکنان فداکاری انجام دادند

خبرگزاری فوتبالی – سیمونه اینزاگی به شدت از نمایش شاگردانش راضی است و آن‌ها را تحسین می‌کند.

به گزارش فوتبالی، سیمونه اینزاگی پس از پایان بازی مقابل دورتموند که با برتری ۳-۱ عقاب‌ها در ورزشگاه لاتزیو توام شد به خبرنگاران گفته: فروتنی تیم‌مان مقابل یک تیم قدرتمند را دوست داشتم  زیرا حریف هافبک‌‌ها و مهاجمین فوق‌العاده‌ای داشتند. بازی بسیار خوبی انجام دادیم که در آن فداکاری‌های زیادی بود و به حریف آسیب رساندیم. مجبور بودیم برای پر کردن جای خالی بازیکنان‌مان فروتنی داشته باشیم.

اینزاگی در ادامه گفت: از شکست ۳-۰ مقابل سمپدوریا درس گرفتیم. کوره‌آ و ایموبیله تلاش زیادی برای تیم کردند و به ما اجازه دادند مالکیت توپ را داشته باشیم. پس طبیعی بود زمانی که می‌خواهند موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنند خسته باشند زیرا از دویدن دست نمی‌کشیدند.

سرمربی لاتزیو درباره عملکرد شاگردانش گفت: لوئیس فیلیپه بازیکن بسیار مهمی برای ما است و من را در اولین بازی لیگ قهرمانانش مقابل سانچو و هالند بازی دادم. ساویچ؟ او خودش از ما خواست تا تعویض شود زیرا احساس درد می‌کرد. بازیکنان مهمی را در اختیار نداشتیم که می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. بروژ؟ در گروه ما همه شانس دارند. بروژ در روسیه برنده شد اما همچنان دورتموند مدعی اصلی کسب رتبه اول گروه است.

1101