شب اول لیگ قهرمانان در ۸ پرده؛ آغاز خوش پیرلو و سولشر

شب اول لیگ قهرمانان در ۸ پرده؛ آغاز خوش پیرلو و سولشر

خبرگزاری فوتبال – شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های حاضر در ۴ گروه دوم، به مصاف هم رفتند و اولین دیدارهای خود در لیگ قهرمانان ۲۱-۲۰۲۰ را برگزار کردند.
به گزارش فوتبالی، نگاهی داریم به بازی‌های انجام شده شب اول لیگ قهرمانان امسال:

چلسی ۰–۰ سویا
لمپارد سال گذشته چوب بی‌تجربگی بازیکنانش را بدجور خورد تا امسال با خرید چند بازیکن چشم به صعود به مراحل بالاتر داشته باشد. نتیجه تساوی به نفع هر دو تیم بود و بعید است با روند متعادل بازی، تیمی از نتیجه ناراضی باشد

رن ۱-۱ کراسنودار
احتمالا کم بیننده‌ترین بازی شب گذشته اما یکی از هیجان‌انگیزترین‌ بازی‌ها. شاید حتی تلفظ نام بعضی از بازیکنان دو تیم هم برای برخی سخت باشد اما نمایش زیبای هر دو تیم، بینندگان این بازی را شگفت زده کرد.

زنیت ۱–۲ بروژ
زنیت نتوانست از بازی خانگی‌اش استفاده کند و مغلوب نمایش عالی بروژ شد. دژان لاورن بازی را با شوتی دیدنی برای زنیتی‌ها به تساوی کشاند اما در شب کم فروغ سردار، زنیت یک شکست خانگی تجربه کرد.

لاتزیو ۳–۱ دورتموند
پس از چندین سال لاتزیو توانست در لیگ قهرمانان بازی کند و شروعی عالی داشته باشد. بازیکنان آن‌ها اصلا کم تجربه ظاهر نشدند و مزدشان را هم گرفتند. هالند در دورتموند همچنان مثل آب خوردن گل می‌زند.

یوونتوس ۲–۰ دیناموکیف
آغاز پیرلو بسیار خوب بود. شاگردان او تقریبا بر بازی مسلط بودند و پیشرفت کیفی آن‌ها محصوص بود. درخشش موراتا آن‌ها را به اوج رساند.

بارسلونا ۵–۱ فرنتس واروش
واقعیت این است که انتظاری جز این نتیجه نمی‌رفت. نکته مهم اما گلزنی مسی و ادامه درخشش فاتی بود. این بازیکن جوان را به جرات می‌توان بهترین محصول یک دهه اخیر لاماسیا دانست.

پاریسن ژرمن ۱–۲ منچستر یونایتد
منچستری‌ها به پارک د پرنس بیشتر از اولدترافورد علاقه دارند. آن‌ها به شدت منطقی و حساب شده بازی کردند و اگر مارسیال گل به خودی نمی‌زد احتمالا پاریسی‌ها اصلا نمی‌توانستند این کار را انجام دهند. شاید همه فرناندز را ستاره بدانند اما واقعیت این است هر بار رشفور روی فرم بوده منچستر عالی کار کرده. چه در لیگ. چه در اروپا.

لایپزیش ۲–۰ استانبول باشاک‌شهیر
یک طرف تیم حاضر در نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان و طرفی دیگر تیمی که مهم‌ترین خریدش را شاید بتوان رافائل داسیلوا که حتی در دوران اوجش هم یک بازیکن معمولی در منچستر به شمار آورد، قرار داشت. باشاک شهیر موقعیت‌های ۵۰ درصدی داشت اما نتیجه کاملا نمایانگر شرایط بازی بود.

1101