ایموبیله: در زمان اشتباهی از زندگی‌ام به دورتموند رفتم

ایموبیله: در زمان اشتباهی از زندگی‌ام به دورتموند رفتم

خبرگزاری فوتبالی - لاتزیو در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر 1 دورتموند را شکست داد. چیرو ایموبیله که فاتح کفش طلای اروپا در فصل 2019/20 شده بود، مقابل دورتموند خوش درخشید و یک گل زد و یک پاس گل داد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم ایتالیایی پس از بازی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" ما یک بازی عالی ارائه دادیم و از عملکرد بسیار راضی هستیم. در مقابل یک تیم قدرتمند و یک حریف بسیار سر سخت قرار داشتیم ، اما پس از روز شنبه به یک مسابقه مانند این نیاز داشتیم تا واقعاً ما را در مسیر درست قرار دهد و ثابت کند که در این فصل نیز می توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. اگر با عزم و تمرکز درست پا به میدان بگذاریم ، در این صورت می توانیم حتی تیمی مانند بروسیا دورتموند را هم شکست دهیم. این یک گروه متعادل است ، همانطور که بروژ، زنیت را شکست داد ، بنابراین خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد."

چیرو ایموبیله درباره دوران حضور خود در دورتموند که دوران خوبی نبود، گفت:"من همیشه گفته‌ام که در زمان اشتباهی از زندگی حرفه‌ای خود وارد دورتموند شدم. نمی خواهم چیزی علیه منتقدان بگویم ، زیرا به همه چیز توجه زیادی دارم. می دانم چه موقع شایسته ستایش یا انتقاد هستم."

1470