رکورد ویژه آنسو فاتی در لیگ قهرمانان اروپا

رکورد ویژه آنسو فاتی در لیگ قهرمانان اروپا

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا با نتیجه 5 بر 1 فرانس واروش را شکست داد تا پیش از الکلاسیکو فرم خوبی را از خود نشان دهد. آنسو فاتی، مهاجم جوان بارسلونا، عملکرد خوبی در این بازی داشت و یک گل زد و یک پاس گل داد. او با کمتر از 18 سال سن، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و موفق شد رکورد ویژه‌ای را در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کند.

به گزارش فوتبالی، آنسو فاتی پیش‌تر موفق شده بود به عنوان جوان ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا خود را مطرح کند. او اکنون با گلزنی مقابل فرنس واروش توانست رکورد جدیدی را در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کند و آن هم اینکه فاتی با 17 سال و 55 روز به اولین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که قبل از 18 سالگی، بیش از 1 گل در این مسابقات به ثمر رسانده است. او در لیگ قهرمانان فصل گذشته اولین گل خود را به ثمر رسانده بود.

پس از برگزاری اولین بازی ها از گروه G لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020/21، بارسا صدرنشین گروه شد، یوونتوس با سه امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و دینامو و شاختار بدون امتیاز در رتبه های سوم و چهارم قرار گرفتند. هفته آینده حساس ترین دیدار مراحل گروهی لیگ قهرمانان اروپا میان بارسلونا و یوونتوس برگزار خواهد شد و رونالدو و مسی پس از بیش از 2 سال مجددا با هم رو در رو می‌شوند.

1470