پاریسن ژرمن 1-2 منچستریونایتد؛ کار بزرگ بازیکنان سولشر در خانه حریف

پاریسن ژرمن 1-2 منچستریونایتد؛ کار بزرگ بازیکنان سولشر در خانه حریف

خبرگزاری فوتبالی - منچستریونایتد با نتیجه دو بر یک مقابل پاریسن ژرمن، فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ با گلهای برونو فرناندز و رشفورد در مقابل گل به خودی مارسیال در مقابل پی اس جی پیروز شدند تا سولشر برای یک بار دیگر از زیر فشارها خارج شود و با این پیروزی ارزشمند کاری کند تا شکست تحقیرآمیز مقابل تاتنهام تا مدتی فراموش شود.

البته منچستریونایتد خوش شانس هم بود. در ابتدا کیلور ناواس پنالتی برونو را در آغاز بازی مهار کرد اما با نظر داور ویدیویی پنالتی تکرار شد تا کاپیتان جدید منچستریونایتد گل اول را به ثمر برساند. پی اس جی در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند اما در دقایق پایانی این رشفورد بود که گل پیروزی را به ثمر رساند تا منچستریونایتد به پیروزی برسد و البته صندلی توماس توخل به شدت لرزان شود. 

در بازی دیگر این گروه اما لایپزیش که فصل گذشته هم در لیگ قهرمانان اروپا درخشان ظاهر شده بود، در فصل جدید هم خوش درخشید. لایپزیش با دبل آنخلینیو در دقایق 16 و 20 توانست در مقابل استانبول باشاک شهیر به پیروزی برسد و به لطف تفاضل گل صدرنشین شود و شیاطین سرخ در رده دوم قرار گرفتند. این گروه به گروه مرگ معروف است و یونایتد و پی اس جی به صورت جدی خطر حذف یا راهیابی به لیگ اروپا را حس می کنند.

4125