اعلام لیست منچستریونایتد در لیگ انگلیس؛ ادامه بدرفتاری با رومرو

اعلام لیست منچستریونایتد در لیگ انگلیس؛ ادامه بدرفتاری با رومرو

خبرگزاری فوتبالی - لیست 25 نفره منچستریونایتد برای ادامه فصل 21-2020 در لیگ برتر انگلیس مشخص شد که البته بازیکنان آکادمی و زیر 21 سال در لیست اصلی قرار ندارند.

به گزارش فوتبالی، گرینوود، برندن ویلیامز و پلیستری در لیست اصلی نیستند اما دو چهره شاخص کلا جایی در لیست ندارند و خط خورده اند: سرجیو رومرو دروازه بان آرژانتینی و فیل جونز مدافع میانی باتجربه. رومرو مذاکراتی با اورتون و استون ویلا در ماه گذشته داشت. این دروازه بان در سال 2015 از سمپدوریا راهی اولدترافورد شد که 61 بازی انجام داد و جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ اروپا را برد اما با بازگشت دین هندرسون در لیست مازاد قرار گرفته بود.

راب داوسون خبرنگار ESPN گزارش داده است که رفتار منچستریونایتد با رومرو خوشایند نبوده است چرا که نه به صورت مستقیم بلکه از طریق رسانه ها خبردار شده که جایی در لیست لیگ برتر و شبکه های اجتماعی ندارد. رومرو رفتاری حرفه ای با منچستریونایتد داشته است. او در تابستان گذشته خیلی دیر فهمید که در لیست مازاد قرار دارد و وقتی برای جدایی اقدام کرد، شیاطین سرخ مبلغ بالایی را برای فروختنش درخواست کردند تا سد بزرگی در راه جدایی او قرار بدهند.

مشخص نیست که آیا جونز که از سال 2011 در یونایتد حضور دارد هم به همین طریق از خط خوردن خود از لیست خبردار شده است یا نه. این مدافع 28 ساله احتمالا در زمستان از یونایتد جدا می شود  هر چند که شیاطین سرخ برای فروش بازیکن انگلیسی 20 میلیون پوند خواهند خواست. 

لیست اصلی منچستریونایتد در لیگ انگلیس بدین شرح است : اریک بایی، ادینسون کاوانی، داوید دخیا، برونو فرناندز، فرد ، ایگالو، لیندلوف، مارسیال، خوان ماتا، ماتیچ، مارکوس روخو، الکس تلس، دونی فن ده بیک.

لیست بازیکنان آکادمی و بومی: تیم فوسو منسا، لی گرانت، دین هندرسون، دنیل جیمز، جسه لینگارد، هری مگوایر، اسکات مک تومینای، پل پوگبا، مارکوس رشفورد، لوک شاو، اکسل توانزبه، آرون وان بیساکا.

لیست زیر 21 سال: میسون گرینوود، تدن منگی، فاکوندو پلیستری و برندن ویلیامز.

4125