دو گزینه جدید لیورپول برای جانشین فن دایک مشخص شد

دو گزینه جدید لیورپول برای جانشین فن دایک مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی - ویرجیل فن دایک مدافع میانی هلندی لیورپول با مصدومیت در مقابل اورتون پس از برخورد با پیکفورد ادامه فصل را از دست داد. تیم کلوپ در حال حاضر فقط جو گومز و جوئل ماتیپ را در پست دفاع میانی دارد چرا که لوورن در تابستان گذشته جدا شد. فابینیو نیز در صورت نیاز می تواند در این پست بازی کند هر چند که کلوپ به او در خط هافبک نیاز دارد. ریس ویلیامز، سپ فن دن برگ و نت فیلیپس از آکادمی هم می توانند در لیست کلوپ قرار بگیرند. 

به گزارش فوتبالی، احتمال زیادی وجود دارد که لیورپول در زمستان به دنبال خرید در پست مدافع میانی برود. حالا سایت اتلتیک گزارش داده است که دو مدافع به صورت ویژه نظر سرخ ها را جلب کرده اند.گزینه اصلی لیورپول در حال حاضر بن وایت از برایتون است.  این مدافع فصل گذشته قرضی به لیدز رفته بود و خوش درخشید. لیدزی ها خیلی سعی کردند که او را بخرند اما موفق نشدند. حالا لیورپول در نظر دارد که با پیشنهادی مناسب او را به خدمت بگیرد. قیمتش بیش از 25 میلیون پوند خواهد بود.

اوزان کاباک از شالکه دیگر گزینه است. این مدافع 20 ساله یکی از آینده دارترین مدافعان میانی اروپاست که فصل گذشته 26 بازی در بوندسلیگا داشت و قیمتش در حدود 40 میلیون پوند خواهد بود.

4125