تصمیم غیرمنتظره چلسی؛ حضور پیتر چک در لیست 25 نفره

تصمیم غیرمنتظره چلسی؛ حضور پیتر چک در لیست 25 نفره

خبرگزاری فوتبالی - چلسی در تابستان 2018 و زمانی که برای خرید کپا آریزابالاگا دروازه بان اسپانیایی 80 میلیون یورو هزینه کرد تصور می کرد که تا سالها خیالش از بابت دروازه راحت است اما روند کپا به شدت ضعیف بوده است. لمپارد در تابستان گذشته ادوارد مندی را به خدمت گرفت و از سویی ویلی کابایرو را به عنوان دروازه بان سوم در لیست خود قرار دارد. حالا دروازه بان اسطوره ای چلسی در لیست قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، پیتر چک دروازه بان اسبق چلسی در لیست 25 نفره این تیم برای حضور در لیگ برتر قرار گرفته است. باشگاه چلسی در بیانیه ای این خبر را تایید کرد:" پیتر چک به عنوان گزینه دروازه بان اورژانسی در لیست قرار گرفته است.  این یک اقدام احتیاطی با توجه به شرایط کنونی و غیرمنتظره ناشی از ویروس کرونا است. او به عنوان بازیکن بدون قرارداد در لیست حضور دارد."

پیتر چک در سال 2004 برای اولین بار به چلسی ملحق شد و تا سال 2015 در تیم لندنی 494 بازی انجام داد. او از زمان بازنشستگی خود به عنوان مشاور فنی با تیم همکاری کرده است. این دروازه بان 38 ساله حالا این فرصت را دارد تا دوباره پیراهن چلسی را به تن کند.

لیست 25 نفره چلسی بدین شرح است:  کپا آریزابالاگا، آنتونیو رودیگر، مارکوس آلونسو، آندریاس کریستنسن، جورجینیو، تیاگو سیلوا، انگولو کانته، تامی آبراهام، کریستین پولیشیچ، تیمو ورنر، ویلی کابایرو، فیکایو توموری، کورت زوما، ادواردو مندی، ماتئو کواچیچ، اولیویر ژیرو، میسون مونت، کالوم هودسون اودوی، بن چیلول، حکیم زیاش، بیلی گیلمور، ریس جیمز، سزار آزپیلیکوئتا، کای هاورتز، امرسون پالمیری و پیتر چک.

4125