درخشش موراتا در غیاب رونالدو؛ شکست تیم آزمون در اولین گام

درخشش موراتا در غیاب رونالدو؛ شکست تیم آزمون در اولین گام

خبرگزاری فوتبالی - یوونتوس با دبل آلوارو موراتا در نیمه دوم توانست در اوکراین در مقابل دینامو کیف با نتیجه دو بر صفر پیروز شود و مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 21-2020 را با  برد آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در حال حاضر همچنان منتظر پایان قرنطینه پس از ابتلا به کروناست که انتظار می رود در بازی بعدی یووه حضور داشته باشد. تورینی ها هفته آینده بازی بسیار حساسی با بارسلونا خواهند داشت که مهمترین بازی آنها در مرحله گروهی خواهد بود.

موراتا با دو گل درخشان توانست کاری کند که در شبی که رونالدو در زمین حضور نداشت، خلاء ستاره پرتغالی حس نشود. رونالدو در دو فصل اخیر در اروپا موفق نبوده و کوهی از انگیزه است تا بتواند به یاد دوران حضورش در رئال مادرید قهرمان اروپا شود و همه تلاش خود را خواهد داشت تا به بازی مقابل مسی و بارسا برسد.

از سویی دیگر  زنیت نیز در مقابل بروژ با نتیجه دو بر یک شکست خورد. بوناونتوره و دی کتلاره گلهای تیم بلژیکی را به ثمر رساندند در حالی که تک گل زنیت در دقیقه 74 با گل به خودی هورواث به ثبت رسید. زنیت تا آخرین لحظات یک امتیاز را داشت تا این که در دقیقه 93 دروازه اش باز شد و فرصت کسب امتیاز را از دست داد.

4125