ستاره بایرن مونیخ به کرونا مبتلا شد و به قرنطینه رفت

ستاره بایرن مونیخ به کرونا مبتلا شد و به قرنطینه رفت

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه بایرن مونیخ در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که سرژ گنابری ستاره ماه های اخیر بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به کرونا مبتلا شده و نتیجه تست وی مثبت بوده است.

به گزارش فوتبالی، صفحه توییتر باشگاه بایرن مونیخ بیانیه ای منتشر کرد و اعلام کرد که حال گنابری خوب است و در حال حاضر به قرنطینه رفته است. باشگاه بایرن مونیخ پیش از تمرین دیروز از همه بازیکنان خود تست گرفت که نتیجه تست گنابری مثبت بود. در حال حاضر یکی از نگرانی ها این است که سایر بازیکنان و اعضای کادر فنی از او کرونا گرفته باشند. به نظر می رسد که تست دیگری هم از آنها گرفته شده باشد تا جلوی افزایش تعداد کرونایی ها از بایرن گرفته شود.باشگاه بایرن به زودی بیانیه دیگری در این باره منتشر خواهد کرد.

بدین ترتیب در فاصله 24 ساعت تا بازی بایرن مونیخ و اتلتیکو به نظر می رسد که باواریایی ها با خبر ناخوشایندی مواجه شده اند. بدین ترتیب گنابری بازی را از دست می دهد و با توجه به مصدومیت سانه به نظر می رسد که هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ برای پست وینگر فقط کومان را برای بازی فردا در اختیار دارد. بایرن مهمترین بازی مرحله گروهی خود را چهارشنبه شب باید در مقابل اتلتیکو مادرید انجام بدهد. 

4125