عکس؛ استوک های جدید محمد صلاح برای چمیپونزلیگ

عکس؛ استوک های جدید محمد صلاح برای چمیپونزلیگ

خبرگزاری فوتبالی - محمد صلاح در حال حاضر به رکورد 100 گل زده برای لیورپول رسیده است. کمپانی آدیداس که اسپانسر محمد صلاح است به مناسبت عبور او از 100 گل از استوک های جدیدش رونمایی کرد. ستاره مصری با این استوک های ویژه در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، محمد صلاح که در حال حاضر 28 سال دارد، همچنان در سطح بالایی قرار دارد و یکی از سوپر استار های جهان فوتبال است. او فصل گذشته در قهرمانی تاریخی لیورپول در لیگ برتر انگلیس، عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیورپول در یک فصل شد. محمد صلاح البته دچار مصدومیت هایی هم شد که این قضیه باعث شد او نتواند بر سر آقای گلی و همچنین کفش طلای اروپا رقابتی داشته باشد.

صلاح اما در این فصل بسیار درخشان تر ظاهر شده است. او در 5 بازی در لیگ برتر انگلیس موفق شده است 6 گل به ثمر برساند و از رکورد 100 گل زده برای قرمز‌ها عبور کند. دو تا از گل‌های محمد صلاح در این فصل از روی نقطه پنالتی بوده است. در حال حاضر سون هیونگ مین با 7 گل آقای گل لیگ برتر انگلیس است و محمد صلاح با یک گل کمتر در تعقیب اوست و بعید نیست که به او برسد.

1470