کونته: رئال مادرید بازیکنان ۱۰۰ میلیون یورویی دارد

کونته: رئال مادرید بازیکنان ۱۰۰ میلیون یورویی دارد

خبرگزاری فوتبالی – کونته در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل مونشن گلادباخ پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او در واکنش به ادعای رسانه‌های اسپانیایی مبنی بر اینکه اینتر مدعی اصلی صعود از گروه است حرف‌های جالبی بیان می‌کند.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کونته پیش از دیدار مقابل مونشن گلادباخ به خبرنگاران گفت: حضور باستونی؟ او روز گذشته تمرین کرد و امروز هم به همین ترتیب. او روی نیمکت خواهد نشست زیرا از ریکاوری کرونا آمده است.  بروزوویچ خسته است و باید دید استفانو سنسی می‌تواند بازی کند یا خیر. نمی‌خواهیم ریسک کنیم.

کونته در ادامه افزود: مهم است که از فینال لیگ اروپا تحربه کسب کرده باشیم. به بلوغ رسیده‌ایم. ویدال به ما تجربه اضافه کرده است و به خوبی تجهیز شده ایم. ما در انتهای فصل گذشته با سیتسم‌مان کاملا هماهنگ شدیم و بازیکنان بیشتری را در پست هافبک هجومی با تیم وفق دادیم. حالا بارلا،‌ اریکسن، ناینگولان و سنسی را داریم.

سرمربی تیم اینتر درباره اظهارنظر رسانه های اسپانیایی گفت: نمی‌دانم آن‌ها واقعا ما را مدعی اصلی صعود از گروه می‌دانند یا نه اما در گروه ما رئال مادرید به عنوان قهرمان اسپانیا حضور دارد و ترکیبی شامل بازیکنان ۱۰۰ میلیون یورویی دارد. ارزیابی رسانه‌ها باید جدی و به دور از بیان اظهارات بی‌پایه باشد.

1101