افشاگری ایگواین؛ چرا فوتبال اروپا را ترک کرد؟

افشاگری ایگواین؛ چرا فوتبال اروپا را ترک کرد؟

خبرگزاری فوتبالی – گونزالو ایگواین که هم‌اکنون در لیگ آمریکا بازی می‌کند اعلام کرده رسانه‌ها نمی‌گذاشتند از فوتبال در اروپا لذت ببرد.

به گزارش فوتبالی، ایگواین به CBS گفته: لیگ آمریکا؟ من همیشه نسبت به حضور در این لیگ کنجکاو بودم. همیشه آن را به خاطر برادرم و دیگر بازیکنان بزرگ پیگیری می‌کردم اما می‌خواستیم با شور و حال بازی به اینجا بیایم و فکر می‌کنم اینتر میامی به من همه چیز می‌دهد. حصور در این لیگ باعث می‌شود تا شور و حال من برگردد. زمانی که کودک بودم و بازی می‌کردم، حس و حالی داشتم که فکر می‌کنم آن حس بنا به دلایل مختلفی هنگام بازی در اروپا از بین رفته بود.

ایگواین در ادامه گفت: در اروپا مسائل رسانه‌ای بیش از حد وجود دارد. باید به آن‌ها هر بازی و هر روز ثابت می‌کردم که کارم را انجام می‌دهم و در نهایت صبر من به پایان رسید. آن‌ها به شما فرصت کافی برای لذت بردن از بازی نمی‌دهند.

ایگواین درباره هم تیمی شدن با برادرش گفته: چیزهای زیادی درباره او وجود دارد که من نمی‌دانم زیرا مدت‌ها است که از هم دور بوده ایم. ۱۵ سال از در کنار هم بودن را از دست دادیم و حالا در پی زنده کردن آن دوران هستیم.

مهاجم سابق رئال مادرید درباره ال کلاسیکو گفت: مسابقه زیبایی است و جهان در هنگام برگزاری آن می‌ایستد. من در دوران حضور رونالدو و مسی در این دو تیم در بازی حضور داشته‌ام و این زیباست. متاسفانه ما مقابل بهترین بارسلونای دوران قرار می‌گرفتیم. زمانی که مورینیو رسید اندکی اوضاع تفاوت پیدا کرد.

1101