لوپتگی: چلسی می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود

لوپتگی: چلسی می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود

خبرگزاری فوتبالی – خوان لوپتگی با امید زیاد چشم به رقابت‌های لیگ قهرمانان دوخته. او می‌گوید چلسی می‌تواند فاتح لیگ قهرمانان شود.

به گزارش فوتبالی، لوپتگی در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل چلسی به خبرنگاران گفته: گلایه لمپارد بابت عدم فرصت کافی برای آماده‌سازی؟ نمی توانم نظری بدهم اما اگر تیم تمرینات پیش فصل متفاوتی و غیر عادی داشته، ما بوده‌ایم. فکر می‌کنم نباید به این مسائل توجه زیادی کرد و باید به تمرکز بابت رسیدن به بهترین شرایط برای حل مشکلات پرداخت. فکر می‌کنم هر کسی تمرینات پیش فصل قطع شده‌ای داشته. برخی ۱۲ روز استراحت داشتند. به نظرم نیاز داریم تا با واقعیت و شرایط به سرعت خودمان را وفق دهیم. چیزی که می‌تواند در این راه به ما کمک کند هیجان حضور در رقابتی مثل لیگ قهرمانان است.

لوپتگی: ما مقابل یکی از بهترین تیم‌ها که می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود قرار می‌گیریم. باید در بازی عالی عمل کنیم. این تنها کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. آزمون سختی برای ما است. هر بازی دشوار است مخصوصا اگر بخواهیم درباره رقابتی در لیگ قهرمانان صحبت کنیم و بازی مقابل تیمی مثل چلسی اما تیم ما تمایل زیادی به برنده شدن دارد. مانند همیشه و در هر بازی یا ورزشگاهی. باید خوب عمل کنیم. فکر نمی‌کردم فصل برای ما انقدر اهمیت داشته باشد.

1101