زهرا خواجوی رکوددار گل نخوردن از تیمش جدا شد

زهرا خواجوی رکوددار گل نخوردن از تیمش جدا شد

خبرگزاری فوتبالی- چند روز قبل شایعاتی مبنی بر اختلاف میان دروازه بان ملی پوش فوتبال بانوان که رکوردار کلیین شیت در فوتبال ایران است با باشگاهش یعنی وچان کردستان به گوش رسید که خواجوی در مصاحبه ای به تفسیر و توضیح تصمیم سخت خود پرداخت.

به گزارش فوتبالی، زهرا خواجوی که یک ماه است از تمدید قراردادش با باشگاه وچان کردستان می‌گذرد در مصاحبه ای با ارائه یک متن، خبر جدایی اش را تأیید کرد.

در این متن آمده است:

“بنده دو سال در این تیم فوتبال که تنها نماینده استان کردستان بود توپ زدم و به مقام های  سوم و نائب قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان  ایران رسیدیم و وبرای خودم وتیم، رکورد خوبی در پست خودم نه تنها رکورد فوتبال بانوان بلکه در فوتبال ایران ثبت کلین شیت زدم و امسال هم در ابتدای نقل و‌انتقالات با این تیم قرارداد امضا کردم و سر تمرین حاضر شدم، اما متاسفانه شرایط و جو تیم رو نتوانستم بپذیرم و قرارداد خودم را با این تیم فسخ کردم و تصمیم گرفتم به جایی بروم که آرامش داشته باشم و‌ از یک سری مسائل دور باشم و از همه مهم تر من تشنه موفقیت روز افزون هستم و موفقیت  خودم‌ را در رفتن از این تیم دیدم. خوشحالم که در طی این مدتی که در این تیم بودم نقش مثبت و تاثیر گذاری بصورت انفرادی در افتخارات این تیم  جهت ارتقای سطح کیفی و معرفی  شدن فوتبال کردستان در ایران داشتم. از مدیریت باشگاه وچان که برای فوتبال کردستان و‌فوتبال بانوان، زحمت کشیدند و از بزرگان فوتبال کردستان ،   و‌مسئولین و مردم عزیز کردستان‌ بابت محبت و‌مهمان نوازی هایشان تشکر می کنم و برای تیم وچان در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.”

خواجوی در خصوص مقصد بعدی خود گفته است: هنور تصمیم قطعی برای پیوستن به تیم خاصی را نگرفته ام و از جانب چند تیم با بنده تماس گرفته شده است اما شرایط حرفه ای برای یک بازیکن ایجاب می کرد که پس از دریافت رضایت نامه وارد مذاکرات نقل و انتقالاتی شود. امروز رضایت نامه ام را از باشگاه دریافت کردم و هنوز چیزی به شکل قطعی مشخص نیست.

خواجوی درباره اختلاف با کادرفنی جدید تیم وچان صحبتی نکرد و در خصوص دلیل جدایی اش گفت:  دیگر آن آرامش فصل های قبل را در تیم نمی دیدم و به شخصه آرامش و بار روانی از هرچیزی برای من در زمان حضور در یک تیم مهم تر است و ارجعیت دارد. در ادامه راه برای تیم وچان آرزوی موفقیت می کنم.

مسئولین باشگاه وچان و مدیرفنی این تیم تا این لحظه حاضر به مصاحبه با رسانه ها نشده است تا دلیل جدایی خواجوی را توضیح دهد.

7655