رضاییان و محمدی در تیم منتخب لیگ ستارگان

رضاییان و محمدی در تیم منتخب لیگ ستارگان

خبرگزاری فوتبالی- دو بازیکن ایرانی در جمع ۱۱ بازیکن منتخب هفته چهارم لیگ ستارگان قطر جای گرفته‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، رقابت‌های هفته چهارم لیگ ستارگان قطر در حالی به پایان رسید که الاهلی قطر با امید ابراهیمی به چهارمین برد متوالی رسید و صدرنشین ماند، الدحیل با رامین رضاییان از سد القطر عبور کرد و در جایگاه پنجم قرار گرفت، العربی با بهره‌مندی از مهرداد محمدی و مهدی ترابی برابر ام‌صلال که روزبه چشمی را در ترکیب داشت به پیروزی دست یافت و الخریطیات نیز با بازی پژمان منتظری یک باخت دیگر را متحمل شد تا در رده یازدهم بایستد.

در پایان مسابقات این هفته لیگ ستارگان، برنامه المجلس شبکه الکاس که یکی از برنامه‌های پربیننده قطر است، به بررسی بازی‌ها پرداخت و به تمجید از عملکرد مهرداد محمدی در دیدار مقابل ام‌صلال پرداخت.

مهرداد محمدی پایه‌گذار گل اول العربی برابر ام‌صلال شد و گل دوم تیمش را نیز در لحظات پایانی با یک ضربه قیچی برگردان تماشایی به ثمر رساند که این گل او به‌عنوان بهترین گل هفته چهارم لیگ ستارگان قطر از نگاه برنامه المجلس شبکه الکاس انتخاب شد.

همچنین با نظر کارشناسان برنامه المجلس، ۱۱ بازیکن منتخب هفته چهارم لیگ ستارگان قطر انتخاب شدند که در این بین، رامین رضاییان به‌عنوان مدافع راست و مهرداد محمدی به‌عنوان وینگر چپ حضور داشتند.
4731