کدام بازیکن بارسلونا با کاهش دستمزدش مشکلی ندارد؟

کدام بازیکن بارسلونا با کاهش دستمزدش مشکلی ندارد؟

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه بارسلونا به دنبال این است تا دستمزد برخی از بازیکنانش را کاهش دهد تا بتواند از این بحران مالی که در پی همه‌گیر شدن ویروس کرونا به وجود آمده است به سلامت عبور کند. به گفته رادیو کاتالونیا، کلمنت لنگله، مارک آندره تراشتگن و سرجینیو دست سه بازیکنی بودند که با کاهش دستمزد مخالفت کردند و در مقابل آن ایستادند. اعضای تیم اصلی و همچنین آکادمی بارسا هم با ارسال فکس هایی خواستار لغو قضیه‌ی کاهش دستمزد ها شدند اما به نظر می‌رسد که جرارد پیکه مشکلی با کاهش دستمزدش ندارد.

به گزارش فوتبالی، کاهش دستمزد این روزها به بحثی جنجالی در باشگاه بارسلونا تبدیل شده است و باعث شده تا مدیران باشگاه و بازیکنان دچار اختلاف نظر شوند. بارسلونا در پی بحرانی که به خاطر ویروس کرونا پیش آمد چیزی حدود 200 میلیون یورو ضرر کرد و برای جبران خسارت مجبور است از منابع مختلفی استفاده کند. یکی از منابعی که سران بارسلونا در نظر گرفته بودند، کاهش دستمزد برخی از بازیکنان بود اما بازیکنان در مقابل این قضیه ایستادند و مطالباتشان را به طور تمام و کمال می‌خواهند.

به گفته آ اس، جرارد پیکه فعلا تنها بازیکنی است که به طور علنی با کاهش دستمزد 18 ماه باقی مانده از قراردادش با بارسلونا مشکلی ندارد و درباره این قضیه با سران بارسا مصالحه می‌کند.

1470