سون و هری کین در مسیر ثبت رکوردی تاریخی در لیگ برتر انگلیس

سون و هری کین در مسیر ثبت رکوردی تاریخی در لیگ برتر انگلیس

خبرگزاری فوتبالی - سون هیونگ مین و هری کین، تبدیل به زوجی بسیار هماهنگ در تاتنهام شده‌اند. همکاری آن‌ها موجب به ثمر رسیدن گل‌های زیادی برای تاتنهام می‌شود. این دو در مسیر ثبت رکوردی تاریخی در لیگ برتر انگلیس هستند.

به گزارش فوتبالی، در تساوی عجیب تاتنهام مقابل وستهام، دو گل از سه گل تاتنهام روی همکاری هری کین و سون هیونگ مین به ثمر رسید. گل اول تاتنهامی ها توسط سون و روی پاس هری کین ثبت شد و گل دوم را هری کین روی پاس سون به ثمر رساند. این دو بازیکن تاکنون با همکاری یکدیگر و به همین شکل، 28 گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده‌اند و در مسیر تبدیل شدن به بهترین زوج تمام ادوار لیگ برتر انگلیس هستند. در واقع سون و هری کین پس از همکاری خوبی که در بازی مقابل وستهام داشتند از زوج اندرتون و شرینگهام که 27 گل با همکاری یکدیگر به ثمر رسانده بودند عبور کردند.

در حال حاضر هری کین و سون هیونگ مین، تنها یک گل دو نفره تا صعود به جایگاه دوم بهترین زوج های لیگ برتر انگلیس فاصله دارند. زوج آگوئرو، داوید سیلوا با 29 گل مشترک و زوج پیرس و تیری آنری هم مانند زوج قبلی با 29 گل بالاتر از زوج تاتنهامی قرار دارند. بهترین زوج تاریخ لیگ برتر، زوج دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد است که با همکاری یکدیگر 36 گل به ثمر رسانده‌اند.

1470