زاکرونی: زلاتان بیش از رونالدو تفاوت ایجاد می کند

زاکرونی: زلاتان بیش از رونالدو تفاوت ایجاد می کند

خبرگزاری فوتبالی - آلبرتو زاکرونی مربی اسبق میلان، اینتر و یوونتوس به تمجید از زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم روسونری ها پرداخت.

به گزارش فوتبالیف زاکرونی در صحبت های خود در تمجید از زلاتان به ال جورناله گفته است:" ایبرای ابدی، بیش از رونالدو در لیگ ایتالیا تفاوت ایجاد می کند. من در دوران فوتبالم مربی قهرمان های بزرگی بودم ، از بیرهوف گرفته تا ژرژ وه آ یا آدریانو اما تنها تاسف من این است که هرگز با ایبراهیموویچ کار نکردم. او ابدی است و هنوز درک نمی کنم که چرا هیچ وقت توپ طلا نبرده است. اتفاقی نیست که بسیاری از بازیکنان جوان از زمان حضورش در میلان به شکل قابل توجهی پیشرفت کرده اند. او نه تنها گل می زند بلکه به همه هم تیمی هایش اعتماد به نفس می دهد و در لحظات مشکل بار تیمش را به دوش می کشد."

زلاتان با دبل در دربی میلان دوباره نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است چرا که توانست زمینه ساز پیروزی تیمش در مقابل اینتر در این بازی حساس شود. زلاتان در زمستان گذشته به میلان ملحق شد که دوباره توانسته به تیم سابقش کمک کند تا به روزهای اوجش برگردد. میلان در حال حاضر با دوازده امتیاز از چهار بازی صدرنشین لیگ ایتالیاست و به نظر می رسد که با ادامه این مسیر یکی از مدعیان جدی قهرمانی باشد.

4125