احتمال محرومیت مدافع میلان به علت علامت زشت به سمت اینتری‌ها

احتمال محرومیت مدافع میلان به علت علامت زشت به سمت اینتری‌ها

خبرگزاری فوتبالی - داویده کالابریا مدافع میلان شاید به علت نشان دادن علامت زشت با انگشت خود در حین خوشحالی گل در دربی میلان در روز شنبه با محرومیت مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، در تصاویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده و البته قابل پخش نیست، مدافع میلان انگشت خود را به نشانه علامتی زشت به هواداران اینتر نشان می دهد. ال جورناله گزارش داده است که احتمال دارد که این مدافع 23 ساله با محرومیت مواجه شود به خصوص اگر این حرکتش از جانب داور در گزارش بازی قید شده باشد. البته اگر ناظر بازی یا تیم داوری این اتفاق را در گزارش خود ذکر نکرده باشند به هیچ وجه احتمال محرومیت وجود ندارد چرا که کمیته انضباطی حق ندارد که صورت سرخود یا با در نظر گرفتن تصاویر تلویزیونی بازیکنی را تنبیه یا محروم کند.

میلان توانست با دبل زلاتان در دربی میلان با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. روسونری ها با چهار پیروزی از چهار بازی شروع فصل بسیار درخشانی داشته اند و هوادارانشان را یاد روزهای خوش دهه اول قرن 21 انداخته اند و امیدوارند که با ادامه این روند بتوانند پس از سالها جام قهرمانی لیگ ایتالیا را بالای سر خود ببرند. میلان با هدایت پیولی روند خوبی را در ماه های اخیر داشته است.

4125