اسلامی: نوبت بازی برای تیم محبوبم بود

اسلامی: نوبت بازی برای تیم محبوبم بود

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم جدید نساجی امیدوار است برای تیم استانش گلزنی کند و شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، کریم اسلامی درباره پیوستن به نساجی اظهار کرد: سه سال و نیم قبل شرایطی برای من به وجود آمد که تصمیم گرفتم از لیگ برتر به لیگ یک بروم و برای بادران تهران بازی کنم. خدا را شکر دوران خوبی هم در این تیم داشتم و اگر بدشانس نبودیم، دو بار در این چند فصل اخیر باید به لیگ برتر می‌آمدیم که این اتفاق نیفتاد.

 او ادامه داد: هیچ مشکلی در بادران نداشتم و از هر نظر شرایط باشگاه و تیم مطلوب بود ولی واقعیت این است که دوست داشتم به لیگ برتر برگردم. می‌خواستم با بادران از لیگ یک صعود کنیم که این اتفاق نیفتاد و به همین دلیل تصمیم گرفتم دوباره در لیگ برتر بازی کنم.

 مهاجم جدید نساجی در خصوص انتخاب این تیم عنوان کرد: در چند سال اخیر پیشنهادهایی از لیگ برتر داشتم ولی از شرایطم در بادران راضی بودم، اما امسال که پیشنهاد نساجی به دستم رسید و برای کمک به تیم استانم، خیلی زود به توافق رسیدیم تا در این فصل کنار مردم خوب قائم‌شهر باشم.

اسلامی یادآور شد: در این سال‌ها فرصت‌هایی برای بازی در نساجی بود، اما الان قسمت شد در خدمت این تیم ریشه‌دار و محبوب استانم باشم. دلتنگ حضور در نساجی بودم و انگیزه زیادی دارم تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم. امیدوار هستم با حمایت مردم مازندران جایگاهی در خور نساجی کسب کنیم. خوشحال هستم که قرار است امسال در خدمت تماشاگران خوب و فوتبال فهم نساجی باشم و ان‌شاالله با حمایت آنها از تیم و کادرفنی موفق به کسب نتایجی در شان فوتبال مارندران کنیم‌.

 او در مورد انتخاب وحید فاضلی به‌عنوان سرمربی نساجی گفت: به نظرم باشگاه بهترین انتخاب را داشت چون فاصله کمی تا شروع لیگ برتر مانده و اگر سرمربی جدید که شناختی از تیم نداشت، می‌آمد ممکن بود در آغاز بازی‌ها به مشکل بخوریم، اما حالا در بازی‌های تدارکاتی و تمرینات روند قبلی را ادامه دادیم و تا شروع لیگ به هماهنگی می‌رسیم. ضمن اینکه آقای فاضلی و دستیاران‌شان جوان هستند و انگیزه زیادی دارند تا در نساجی موفق شوند.

6641