سورپرایز سرمربی منچستریونایتد با انتخاب کاپیتان مقابل پی‌اس‌جی

سورپرایز سرمربی منچستریونایتد با انتخاب کاپیتان مقابل پی‌اس‌جی

خبرگزاری فوتبالی - برونو فرناندز پرتغالی نه تنها درون زمین بلکه حالا در بیرون زمین نیز رهبر ترکیب منچستریونایتد خواهد بود. این بازیکن 9 ماه پیش از اسپورتینگ راهی اولدترافورد بود و حالا سولشر سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که برونو کاپیتان تیمش در مقابل پی اس جی خواهد بود. برونو از این تصمیم کاملا شگفت زده و البته خوشحال شد چرا که به نظر می رسد مربی نروژی پاداش تلاش او را داده است.

به گزارش فوتبالی، سولشر در پاسخ به این سوال که چه کسی در غیاب هری مگوایر مصدوم بازوبند کاپیتانی را در مقابل پاریسن ژرمن به باز خواهد بست، گفت:" کاپیتان در کنار من نشسته است. برونو کاپیتان تیم در بازی فردا خواهد بود. او تاثیر بی نظیری در تیم داشته و آمارش هم این را نشان می دهند و مورد تحسین قرار گرفته است. اگر نگویم که در ماه های اخیر برونو به تنهایی تیم را تغییر داده، می توانم بگویم که چیزی را بیدار کرده است و امیدوارم که ما توانسته باشیم چیزی را در دوران فوتبالش ایجاد کنیم. حضورش اتفاقی کلیدی برای ما در فصل گذشته بود و امیدواریم که این تازه شروع راهش باشد."

برونو که از تصمیم مربی خود کاملا شگفت زده شده بود، گفت:" حقیقت اانتظار چنین چیزی را نداشتم. من هم همزمان با شما خبرنگاران مطلع شدم. این افتخار  و دستاوردی بزرگ برای من است. کاپیتانی همه چیز است و این به معنی کمک کردن و رهبری در طول این مسیر است. در ماه های اخیر خوب بازی می کردم اما به نظرم می توانم بهتر شوم و موفق شوم. می دانم که آمار خوبی داشتم اما می توانم بهتر شوم."

4125