غیبت هافبک نروژی در شش بازی بعدی رئال مادرید قطعی شد

غیبت هافبک نروژی در شش بازی بعدی رئال مادرید قطعی شد

خبرگزاری فوتبالی - مارتین اودگارد هافبک نروژی در تابستان از قرارداد قرضی خود از سوسیه داد به رئال مادرید برگشت. این بازیکن در اردوی تیم ملی نروژ مصدوم شد و حالا یک ماه از میادین دور خواهد بود و شش بازی بعدی رئال مادرید را از دست می دهد.

به گزارش فوتبالی، اودگارد امروز تست پزشکی را پشت سر گذاشت و مشخص شد که باید یک ماه از میادین دور باشد. بدین ترتیب بازیکن نروژی سه بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار دونتسک، اینتر و بروسیا مونشن گلادباخ و همچنین سه بازی لالیگایی مقابل بارسلونا، والنسیا و هوئسکا را از دست خواهد داد و از سویی در اردوی تیم ملی نروژ نیز حضور پیدا نمی کند و بعد از آن به تمرینات رئال مادرید اضافه خواهد شد.

در حقیقت به نظر می رسد که اودگارد اوایل آبان و در بازی مقابل آلاوز بالاخره می تواند در ترکیب رئال مادرید قرار بگیرد و مصدومیت خود را پشت سر بگذارد. مارتین در مقابل کادیز نیز بازی نکرده بود و حالا به جمع سایر مصدومان رئال مادرید همچون کارواخال و هازارد ملحق شده است که در حال ریکاوری از مصدومیت هایشان هستند. اودگارد در تیم ملی کشورش در مقابل رومانی، صربستان و ایرلند شمالی بازی کرد و بعد از آن دچار مصدومیت شد.

4125