آمار ضعیف لیونل مسی پس از شیوع کرونا؛ لئو خاموش شد؟

آمار ضعیف لیونل مسی پس از شیوع کرونا؛ لئو خاموش شد؟

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی پس از شیوع ویروس کرونا و قرنطینه‌ای که به خاطر آن پیش آمد، به شدت افت کرده و عملکرد ضعیفی داشته است. مسی در 19 بازی فقط 7 گل به ثمر رسانده است که 4 تا از آن‌ها پنالتی بوده‌اند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در فصل جدید هنوز در جریان بازی موفق به گلزنی نشده است و گل‌های اندکی که به ثمر رسانده از روی نقطه پنالتی بوده‌اند. آخرین باری که فوق ستاره آرژانتینی در جریان بازی گلزنی کرده بود، به دیدار بارسلونا مقابل ناپولی در نیوکمپ، در فصلِ قبلی لیگ قهرمانان اروپا باز می‌گردد. مسی در حال حاضر در 9 بازی پیاپی، در بارسلونا و تیم ملی آرژانتین، موفق به گلزنی در جریان بازی نشده است و با این آمار به سراغ الکلاسیکو می‌رود.

لیونل مسی از لحاظ لو دادن توپ هم آمار بدی داشته است. او در 4 بازی ابتدایی لالیگا در این فصل، 68 بار توپ را از دست داده است. ستاره آرژانتینی 16 بار مقابل ویارئال، 19 بار مقابل سلتاویگو، 16 بار مقابل سویا و 17 بار در شکست یک بر صفر بارسا مقابل ختافه توپ را لو داده است.

در حال حاضر تنها چند روز تا دیدار حساس بارسلونا مقابل رئال مادرید باقی مانده است و لیونل مسی تاکنون عملکرد خوبی نداشته است و باید دید که مقابل رئال مادرید به چه شکل عمل خواهد کرد.

1470