9 گزینه برای جانشینی فن دایک در لیورپول؛ از گارای تا بازیکن سابق الفتح

9 گزینه برای جانشینی فن دایک در لیورپول؛ از گارای تا بازیکن سابق الفتح

خبرگزاری فوتبالی - لیورپول باید ادامه فصل 21-2020 را بدون ویرجیل فن دایک هلندی سپری کند. بازیکن هلندی تا زمانی نامشخص از میادین دور خواهد بود چرا که از ناحیه زانو در دربی مرسی ساید دچار مصدومیت شد.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت طولانی مدت فن دایک ضربه بزرگی به لیورپول خواهد بود چرا که جوئل ماتیپ و جو گومز تنها مدافع میانی های حال حاضر ترکیب لیورپول هستند. فابینیو می تواند در پست مدافع میانی بازی کند اما این بازیکن برزیلی در خط هافبک نمایش خوبی دارد و کلوپ تمایلی ندارد تا پست او را عوض کند. لیورپول حالا یا باید تا فصل نقل و انتقالات زمستانی منتظر بماند و در پست مدافع میانی خرید کند یا این که مدافع میانی که بدون تیم مانده باشد و بازیکن آزاد محسوب شود را به خدمت بگیرد.  9 مدافع سرشناسی که در حال حاضر بازیکن آزاد هستند و می توانند به لیورپول ملحق شوند را مرور می کنیم:

1- اشلی ویلیامز، 36 ساله با ارزش 1.08 میلیون پوند: کاپیتان تیم ملی ولز در حال حاضر پس از ترک بریستول بدون تیم مانده است. آیا لیورپول برای بحران خود به سراغ بازیکن سابق اورتون خواهد رفت؟

2- فرناندو توبیو، 31 ساله با ارزش 1.08 میلیون پوند: مدافع میانی آرژانتینی در دو فصل 16-2015 و 17-2016 به صورت قرضی به بوکا جونیورز ملحق شد و 9 بازی هم در تیم زیر 20 سال آرژانتین انجام داده است. آخرین تیمش دپورتیوو تولوکا در لیگ مکزیک بود که 45 بازی انجام داد و دو گل زد.

3- جوئل لینچ، 33 ساله، با ارزش 1.08 میلیون پوند: این بازیکن که تجربه حضور در برایتون را هم دارد، در فصل گذشته در تیم ساندرلند در چمپیونشیپ بازی کرد که البته عملکرد جالبی نداشت.

4- آدریان ماریاپا، 34 ساله، با ارزش 1.44 میلیون پوند:مدافع جامائیکایی پس از چهار سال از واتفورد جدا شد. او فصل گذشته 20 بازی در لیگ انگلیس داشت و مجموعا در سه فصل اخیر 74 بازی انجام داد و می تواند گزینه ای کوتاه مدت برای حل مشکلات سرخ ها باشد.

5- آندره پینتو، 31 ساله، با ارزش 1.71 میلیون پوند: مدافع میانی پرتغالی تجربه حضور در پورتو، براگا و اسپورتینگ را در دوران فوتبال خود داشته و در فصل گذشته نیز در تیم الفتح عربستان بازی کرد. او در رده های جوانان پرتغال حضور داشت اما در تیم ملی بزرگسالان فقط یک بازی انجام داد.

6- یوزو سیمونوویچ، 26 ساله، با ارزش 1.98 میلیون پوند: سیمونوویچ که تنها بازیکن زیر 30 سال این لیست است، در پنج سال اخیر در سلتیک حضور داشت که 126 بازی انجام داد. شش تا از بازیهایش در لیگ قهرمانان بود. این بازیکن کروات به نظر می رسد که گزینه ایده آلی برای لیورپول باشد.

7- رایان شوتون، 31 ساله، با ارزش 2.16 میلیون پوند: بازیکن سابق استوک سیتی پیش از ترک میدلزبورو در تابستان گذشته نقش موثری در این تیم داشت. این بازیکن توان حضور در پست مدافع میانی و مدافع راست را دارد و در طول دوران فوتبال خود در لیگ برتر 48 بازی انجام داده است.

8- دنیل شواب، 32 ساله، با ارزش 2.5 میلیون پوند: بازیکن سابق تیم زیر 21 سال آلمان در تیم جوانان ژرمن ها می درخشید و حتی قهرمان یوروی زیر 21 سال شد. شواب در چهار سال اخیر در تیم آیندهوون در لیگ هلند حضور داشته و در دوران فوتبال خود 16 بازی در لیگ قهرمانان اروپا داشته که پنج تایش در فصل 19-2018 بوده است.

9- اسکیل گارای، 34 ساله، با ارزش 4.32 میلیون پوند: مدافع آرژانتینی پس از چهار سال از والنسیا جدا شده است و فعلا بدون تیم مانده است. گارای 34 بازی ملی برای آرژانتین داشته و با تجربه حضور در رئال مادرید و بنفیکا می تواند گزینه مناسبی برای لیورپول باشد.

4125