برنامه "شبهای فوتبالی" از 10 آبان در کنداکتور شبکه ورزش

برنامه "شبهای فوتبالی" از 10 آبان در کنداکتور شبکه ورزش

خبرگزاری فوتبالی- در حالیکه برخی شایعات حاکی از آن بود که برنامه شبهای فوتبالی این فصل روی آنتن شبکه ورزش نمی  رود، اما ظاهرا پخش این برنامه تصویب شده و با آغاز لیگ برتر فوتبال ایران، روی آنتن شبکه ورزش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، برنامه شبهای فوتبالی، که چند سالی است روی آنتن شبکه ورزش می رود و رقابتهای لیگ برتر را به سرعت پوشش می دهد، چند فصل را چند مجری و تهیه کننده متفاوت سپری کرد. البته مجری – کارشناس این برنامه یعنی افشین عبداللهیان، همچنان در این برنامه حضور دارد و در فصل جدید هم او در کنار مجری برنامه، محمد میر، برنامه شبهای فوتبالی را روی آنتن خواهد برد. میر فصل گذشته هم مجری این برنامه بود. 

تهیه کننده این برنامه رضا عظیمی است و ظاهرا تیم تولید برنامه در حال آماده شدن برای فصل جدید برنامه هستند. 

پس از تعطیلی برنامه نود شبکه سه که شبهای فوتبالی رقیب آن در شبکه ورزش محسوب می شد، حالا به نوعی فوتبال برتر و شبهای فوتبالی رقیب یکدیگر هستند. البته رویکرد برنامه شبهای فوتبالی با رویکرد برنامه فوتبال برتر فرق دارد و برنامه شبهای فوتبالی، سعی می کند به صورت آنلاین و لحظه ای رقابتهای بازیهای تیمهای غیر از استقلال و پرسپولیس، لیگ برتر را پوشش دهد و حتی کنفرانس های مطبوعاتی پس از بازیها را زنده پخش می کند.

فوتبال برتر برنامه ای است که هم پخش زنده بازیهای استقلال و پرسپولیس را بر عهده دارد و هم اینکه دوشنبه شب ها رویه ای تحلیلی بر اتفاقات مهم فوتبال ایران خواهد داشت. این برنامه فصل پیش هم با پخش گفت و گوهایی پیش از شروع بازیها سعی کرد متفاوت از دوران گذشته این برنامه باشد.

7655