سپهر حیدری: غیبت نمایندگان وزارت ورزش در مجلس عجیب بود/ نظر من به نظر علی کریمی نزدیک تر است

سپهر حیدری: غیبت نمایندگان وزارت ورزش در مجلس عجیب بود/ نظر من به نظر علی کریمی نزدیک تر است

خبرگزاری فوتبالی- اعضای فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای با پیشکسوتان پرسپولیس در خصوص حواشی اخیر این تیم تبادل نظر کردند.

به گزارش فوتبالی، در این نشست مهدی رسول‌پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه به همراه علی رغبتی و غلام‌رضا محمد علیپور از اعضای هیئت مدیره و رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس و برخی از پیشکسوتان این تیم همچون علی پروین، محمود خوردبین، محسن خلیلی و سپهر حیدری حاضر بودند. سپهر حیدری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که در جلسه امروز نمایندگان باشگاه پرسپولیس با فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حضور داشت با خبرگزاری فوتبالی گفت و گو کرد.

حیدری درباره جلسه به فوتبالی گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار شد، آقایان دکتر فروردین و دکتر مالکی که فوتبالی  بودند درک بسیار بالایی از شرایط موجود حال حاضر فوتبال کشور، باشگاه پرسپولیس و مشکلات حال حاضر این باشگاه داشتند، با توجه به اینکه آقای دکتر مالکی قبلا سابقه حضور در هیات مدیره پرسپولیس را داشتند به نوعی با شرایط موجود آشنا بودند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بنده در کنار سایر بزرگان پرسپولیس که در این جلسه حضور داشتند سعی کردیم دغدغه های هواداران را به گوش نمایندگان مجلس برسانیم تا این تیم که در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد با شرایط بهتری در این مسابقه شرکت کند.

سپهر حیدری در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مشکلات باشگاه پرسپولیس در طول چند سال گذشته عدم ثبات مدیریتی در این باشگاه بود اعلام کرد: پرسپولیس امسال سه مدیرعامل عوض کرد و این موضوع باعث می شود استرس به کادر فنی و بدنه باشگاه وارد کند اگر مدیری موفق است بستری برایش فراهم شود تا بتواند فعالیت خود را در این باشگاه ادامه دهد، این عدم ثبات مدیریتی در سال های گذشته باعث شد تا مبلغ بدهی های این باشگاه روز به روز بیشتر شود و طبق اعلام آقای رسول پناه به 148 میلیارد تومان برسد.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود : از زمانی که ما بچه بودیم می گفتند پرسپولیس و استقلال میلیاردها تومان بدهکار هستند، همه ما می دانیم که بخش اعظم بدهی ها بدهی مالیاتی است و می توان با کمک دولت و مجلس این بدهی ها به صفر برسد، یکی از پیشنهادهای بنده به عنوان نماینده هواداران در این جلسه اختصاص یک وام بانکی برای باشگاه پرسپولیس بود تا این باشگاه بتواند بدهی های خود را تسویه کند، در شان باشگاه پرسپولیس نیست که بخواهند اموالش را توقیف کرده و یا اینکه باشگاه بخواهد در وضعیت اقتصادی کنونی مملکت شماره حساب به هواداران بدهد تا به باشگاه کمک کنند. 

حیدری در ادامه گفت: یکی دیگر از پیشنهادات مطرح شده در این جلسه حضور یکی از پیشکسوتان تحصیلکرده باشگاه پرسپولیس در بین اعضای هیات مدیره بود، در بین پیشکسوتان پرسپولیس افراد زیادی حضور دارند که تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک دارند و می توانند در بسیاری از موارد با توجه به تجربیات حضور در تیم پرسپولیس به عنوان بازیکن، کمک حال باشگاه باشند.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از مسئولین وزارت ورزش و جوانان به دلیل عدم حضور در این جلسه این اقدام وزیر ورزش و معاونین ایشان را توهین به باشگاه پرسپولیس، هواداران پرسپولیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواند و در ادامه افزود: غیبت نمایندگان وزارت ورزش در جلسه امروز عجیب بود. اگر معاون وزارت ورزش در جلسه باشگاه استقلال و مجلس حضور پیدا می کند باید برای باشگاه پرسپولیس هم وقت گذاشته و در جلسه امروز این باشگاه که وضعیت حساس تری نسبت به رقیب آبی پوش خود دارد شرکت می کردند تا دغدغه ها و مشکلات را از نزدیک ببینند، پرسپولیس در حال حاضر به عنوان نماینده ایران باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریف خود از شرق آسیا برود و نیازمند حمایت بیشتری از سوی وزارت ورزش و جوانان است.

سپهر حیدری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اختلافی بین پیشکسوتان پرسپولیس و افشین پیروانی وجود دارد گفت: شخصی مثل علی کریمی صحبت هایش را رک بیان می کند و دستش هم خیلی درد نکند اما اگر من از نظر ایشان در اینستاگرام حمایت کردم دال بر این نیست که باندی تشکیل شده باشد و یا علیه کسی بخواهیم جبهه بگیریم.

وی در ادامه گفت: افشین پیروانی و علی کریمی هر دو بزرگ پرسپولیس هستند، اما برخی وقت ها شاید اختلاف نظر باشد ولی هواداران باید این نکته را در نظر بگیرند که همه دغدغه پرسپولیس را دارند، افشین پیروانی زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است و کسی حق بی احترامی به ایشان را ندارد، پرسپولیس با توجه به بازی حساسی که در لیگ قهرمانان آسیا دارد بیش از هر زمانی به آرامش نیاز دارد.

سپهر حیدری در پاسخ به  سوالی مبنی بر اینکه آیا بهتر نبود اگر اختلاف نظر و یا انتقادی بود به افشین پیروانی منتقل می شد تا این موارد در فضای دوستانه تری حل شود گفت: هیچ وقت نباید بین بزرگ ترهای پرسپولیس کدورتی باشد اگر صحبتی مطرح می شود فقط به خاطر علاقه به پرسپولیس است و باند و جناح خاصی که بخواهد حاشیه ایجاد کند وجود ندارد. افشین پیروانی و علی کریمی هر دو قابل احترام هستند و هر دو اسطوره پرسپولیس هستند، من هر دوی این عزیزان را دوست دارم ولی در آن مقطع نظر من با علی کریمی همسو بود.

7655