رکورد تاریخی دروازه‌بان اینتر با مهار پنالتی زلاتان

رکورد تاریخی دروازه‌بان اینتر با مهار پنالتی زلاتان

خبرگزاری فوتبالی - در دربی شهر میلان، اینتر با نتیجه 2 بر 1 مغلوب میلان شد. در این بازی هر دو گل روسونری‌ها توسط زلاتان ابراهیموویچ به ثمر رسید اما او یک پنالتی را هم از دست داد. زلاتان اگرچه گل‌های میلان را در دقایق 13 و 16 به ثبت رساند اما پیش از به ثمر رساندن گل اولش، یک پنالتی را از دست داد. در واقع سمیر هندانوویچ توانست ضربه زلاتان را مهار کند و با گرفتن این پنالتی رکوردی تاریخی در سری آ ثبت کرد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان آنتونیو کونته دربی شهر میلان را باختند. تک گل نراتزوری‌ها توسط روملو لوکاکو در دقیقه 29 به ثمر رسید. میلان در دقایق ابتدایی بازی یک پنالتی بدست آورد که زلاتان ابراهیموویچ پشت توپ ایستاد و آن را از دست داد. در واقع سمیر هاندانوویچ، دروازه‌بان اسلوونیایی اینتر، آن را مهار کرد و با این مهار پنالتی، رکوردی تاریخی در سری آ به ثبت رساند. هندانوویچ با 36 سال سن در حال حاضر کاپیتان اینتر است.

این پنالتی 25مین پنالتی‌ای بود که هندانوویچ در سری آ، آن را مهار می‌کرد و او با این مهار تبدیل به دروازه‌بانی شد که بیشترین مهار پنالتی را در تاریخ سری آ داشته است. در حقیقت کاپیتان اینتر با این مهار، جانلوکا پالیوکا را که 24 پنالتی در سری آ مهار کرده بود، پشت سر گذاشت.

1470