مردانگی بالاتر از فوتبال؛ پیام لاپورت برای مصدومیت فن دایک

مردانگی بالاتر از فوتبال؛ پیام لاپورت برای مصدومیت فن دایک

خبرگزاری فوتبالی - رقابت در زمین فوتبال همیشه وجود دارد. لاپورت مدافع میانی فرانسوی منچسترسیتی و ویرجیل فن دایک هلندی از لیورپول درون زمین کاملا با هم رقیب هستند اما به نظر می رسد که درون زمین رفتار جوانمردانه ای با هم دارند و این را در شبکه های اجتماعی نشان دادند.

به گزارش فوتبالی، چند ماه پیش فن دایک گفته بود که لاپورت بهترین مدافع فوتبال انگلیس است و حالا مدافع فرانسوی منچسترسیتی با پیامی محترمانه جواب وی را داده است. دیروز خبر رسید که فن دایک باید زیر تیغ جراحی برود و بدین تریب شش تا هشت ماه از میادین دور خواهد بود. برخورد شدید وی با پیکفورد دروازه بان اورتون باعث شد تا ادامه فصل را از دست بدهد و حتی حضورش در یورو هم به خطر بیافتد. لاپورت حالا در پیامی توییتری برای فن دایک نوشته است:" متاسفم برادر.برایت آرزوی یک ریکاوری سریع را دارم. حتی به عنوان یک رقیب هم چنین اتفاقی نباید دستمایه شوخی یا خوشحالی باشد."

به هر صورت غیبت فن دایک قطعا ضربه سنگینی به تیم کلوپ خواهد بود که شاید در نقل و انتقالات زمستانی مجبور شوند که به سراغ خرید در خط دفاعی بروند هر چند که باید دید که جانشین های مدافع هلندی در ماه های آینده چه عملکردی خواهند داشت.

4125