عکس/ آغاز به کار شماره 7 جدید منچستریونایتد

عکس/ آغاز به کار شماره 7 جدید منچستریونایتد

خبرگزاری فوتبالی - ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای، در پنجره نقل و انتقالاتی اخیر به صورت بازیکن آزاد به جمع شیاطین سرخ پیوست. او سال‌ها در پاریسن ژرمن بود و تبدیل به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه شده بود اما پس از پایان قراردادش با این تیم در سال 2020 دیگر تمدید نکرد و تبدیل به بازیکن آزاد شد و در نهایت راهی منچستریونایتد شد.

به گزارش فوتبالی، شماره 7 منچستریونایتد همواره شماره‌ای اسطوره‌ای در این باشگاه بوده است، این پیراهن بر تن بازیکنان بزرگی مانند کریستیانو رونالدو، دیوید بکام و جرج بست بوده است. اکنون ادینسون کاوانی این پیراهن را بر تن خواهد کرد. او روز گذشته برای اولین بار در تمرینات شیاطین سرخ حضور پیدا کرد تا رسما کارش را با این باشگاه آغاز کند. ادینسون کاوانی درباره پوشیدن پیراهن شماره 7 منچستریونایتد گفته بود که برایش باعث افتخار است که این شماره را بپوشد و با فشار های ناشی از این قضیه کنار می‌آید. کاوانی با به ثمر رساندن 200 گل در 300 بازی همراه با پاریسن ژرمن تبدیل به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه شده بود.

کاوانی که از انجام اولین تمرینش با منچستریونایتد خوشحال به نظر می‌رسید. با انتشار این تصاویر در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:" اولین تمرین در منچستریونایتد"

1470