ادامه جنگ مدیران و بازیکنان بارسلونا؛ جلسه چهارشنبه تحریم شد

ادامه جنگ مدیران و بازیکنان بارسلونا؛ جلسه چهارشنبه تحریم شد

خبرگزاری فوتبالی - کاهش دستمزد این روزها به بحثی جنجالی در باشگاه بارسلونا تبدیل شده است و باعث شده تا مدیران باشگاه و بازیکنان دچار اختلافی شدید شوند. یکشنبه خبر رسید که برخی از بازیکنان با امضای فکس ارسال شده توسط باشگاه برای پذیرش کاهش دستمزد مخالفت کرده اند. ترشتگن، لنگله، دی یونگ، دست و پیانیچ بازیکنانی بودند که حاضر امضای فکس نشده اند. حالا رادیو کادناسر گزارش داده است که برخی بازیکنان جلسه روز چهارشنبه با باشگاه برای مذاکرات در مورد کاهش دستمزدها را تحریم خواهند کرد و در این جلسه شرکت نمی کنند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان حاضر نشده اند تا یک نماینده در این جلسه داشته باشند چرا که آنها اعتقاد دارند که شرایط دستمزدشان با بقیه کارمندان باشگاه کاملا متفاوت است. در حقیقت دستمزد بازیکنان تیم بزرگسالان تقریبا شامل 70 درصد بودجه باشگاه است در حالی که دستمزد سایر کارمندان فقط شامل 6 درصد بودجه است. 

مشکل دیگر این است که بسیاری از بازیکنان تیم بزرگسالان بارسلونا، جوزپ ماریا بارتومئو مدیر فعلی این تیم و هیئت مدیره اش را قبول ندارند چرا که پانزده روز دیگر قرار است که رای گیری استیضاح بارتومئو برگزار شود که ممکن است به برکناری مدیران فعی بارسلونا منجر شود. این دسته از بازیکنان می گویند که بهتر است که قبل از هر گونه تصمیمی منتظر مشخص شدن نتیجه رفراندوم بمانند.

4125