نگاهی به برنامه بارسلونا تا روز ال کلاسیکو

نگاهی به برنامه بارسلونا تا روز ال کلاسیکو

خبرگزاری فوتبالی - 5 روز تا برگزاری اولین الکلاسیکوی فصل 2020/21 باقی مانده است. دیداری حساس که هم برای بارسلونا و هم برای رئال مادرید حیاتی خواهد بود چرا که می‌تواند آن‌ها را از بحرانی که در ابتدای فصل در آن فرو رفته‌اند نجات دهد. هم رئال و هم بارسا در بازی پیش از الکلاسیکو بازنده بودند و باید دید که در این دیدار حساس چه می‌کنند. اما برنامه بارسلونا تا روز ال کلاسیکو چگونه است؟

به گزارش فوتبالی، بارسلونا فرداشب در اولین بازی از لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020/21 به مصاف فرنس واروش خواهد رفت و همراه با رونالد کومان لیگ قهرمانان اروپا را استارت می‌زند. بارسلونا امروز آخرین جلسه تمرینی خود را برای این بازی برگزار کرده بود. بارسلونا صبح فردا یک جلسه تمرینی سبک را برگزار می‌کند تا برای بازی مقابل فرنس واروش کاملا آماده باشد. پس از آن روند آماده سازی آبی و اناری پوشان برای الکلاسیکو ادامه خواهد یافت.

بارسلونا روز چهارشنبه را استراحت می‌کند و رونالد کومان برنامه‌ای برای تمرین تیمش در آن روز ندارد. پس از آن، پنجشنبه و جمعه، آبی و اناری پوشان تمریناتی را در نوبت صبح خواهند داشت که در واقع آخرین تمرینات آن ها پیش از الکلاسیکو خواهد بود و پس از آن در روز شنبه به مصاف رئال مادرید می‌روند.

1470