ادعای روزنامه خبر ورزشی/ شجاع غایب فینال لیگ قهرمانان آسیا؟

ادعای روزنامه خبر ورزشی/ شجاع غایب فینال لیگ قهرمانان آسیا؟

خبرگزاری فوتبالی- آیا شجاع خلیل‌زاده فینال لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که هنوز تکلیف ماندن یا رفتن شجاع به طور قطعی مشخص نشده است، هواداران پرسپولیس امیدوارند جلسه امروز مدافع محبوبشان با مدیران باشگاه خروجی مثبتی داشته باشد و این بازیکن، فصل جدید هم در خط دفاعی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به میدان برود.

خبرگزاری فارس پنج روز قبل در خبری به این نکته اشاره کرد که شجاع 14 مهر با حضور در سازمان لیگ با استناد به قانون فیفا که به بازیکن اجازه می دهد قرارداد خود را دو ماه پس از دریافت نکردن مطالباتش به شکل یکطرفه فسخ کند، قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرده است.

در چنین شرایطی، اگر قرار به ادامه همکاری شجاع با پرسپولیس باشد، احتمالا او باید قرارداد جدیدی با پرسپولیس امضا کند و همین موضوع می‌تواند باعث نگرانی قرمزها شود.

داستان از این قرار است که روزنامه خبرورزشی نوشته فسخ قرارداد شجاع با پرسپولیس شاید باعث شود که او فینال لیگ قهرمانان را از دست بدهد. اتفاقی که برای داریوش شجاعیان و استقلال رخ داد و این بازیکن به خاطر آنکه قراردادش با استقلال را فسخ و قرارداد جدیدی با این تیم امضا کرده بود، نتوانست علیرغم همراهی استقلال در قطر، برای این تیم به میدان برود.

البته خبرورزشی از قول یکی از مدیران پرسپولیس نوشته که موضوع شجاع اصلا جای نگرانی ندارد و به محض تمدید قرارداد این بازیکن، استعلام‌های لازم از کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته خواهد شد تا خلیل‌زاده مشکلی برای همراهی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان نداشته باشد. البته مطالبات برانکو پرداخت شده و پنجره پرسپولیس هم تا آن زمان باز خواهد شد. به این نکته هم باید اشاره کنیم که اسم شجاع در لیست قبلی پرسپولیس هم بوده و باشگاه پرسپولیس از این جهت مشکلی ندارد چون اسم شجاع از لیست خارج نشده است.

1984