پیرلو: گواردیولا الگوی من است/ تصور نمی‌کردم سرمربی رونالدو شوم

پیرلو: گواردیولا الگوی من است/ تصور نمی‌کردم سرمربی رونالدو شوم

خبرگزاری فوتبالی – آندرا پیرلو در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده پپ گواردیولا الگوی اوست.

به گزارش فوتبالی، پیرلو به سایت یوفا گفته: گواردیولا یک الگو برای تمام ما و یکی از بهترین‌ها است. او یک مسیر را برای مربیانی که دوست دارند فوتبال هجومی کار کنند ساخته است. هر کدام از ما مربیان، ایده‌های خودمان را داریم و می‌خواهیم آن ایده‌ها را به پیشرفت برسانیم اما او قطعا یک الگو برای تمام اهالی فوتبال به شمار می‌رود.

پیرلو در ادامه گفته: من سبک بازی تیم‌های او را دوست دارم. همیشه هجومی بازی می‌کند و در بازی جوری تاثیر می‌گذارد که آن را مدیریت کند. این مسئله باید هدف ما در آینده باشد. آیا تصور می‌کردم که روزی سرمربی رونالدو شوم؟ خیر. هرگز. اما خوشحالم که چنین بازیکن بزرگی را در اختیار دارم و هر روز تمرین کردن و بازی‌اش را می‌بینم. در ۳۵ سالگی مانند یک جوان با تلاش، با همان اشتیاق و تمایل و تعهد تمرین می‌کند. او یک الگو برای همه است.

پیرلو در ادامه درباره کمک هم تیمی‌های سابقش ماند بونوچی و بوفون به او گفته: آن‌ها خیلی به من کمک می‌کند. شاید برای آن‌ها راحت نباشد اما آن‌ها پس از چند ساعت فهمیدند نقش من متفاوت شده است و رفتارشان با من فرق کرد. آن‌ها به سرعت به من گفتند آقا. ابتدا با لبخند اما در ادامه به آن عادت کردند. آن‌ها می‌توانند کمک زیادی به یووه انجام دهند زیرا می‌دانند بازی کردن برای یوونتوس و برنده شدن برای این تیم آن‌ چه معنایی می‌دهد.

1101