کومان: نگران شرایط مسی نیستم؛ او هیچ گلایه ای ندارد

کومان: نگران شرایط مسی نیستم؛ او هیچ گلایه ای ندارد

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی بارسلونا پیش از دیدار مقابل فرنس واروش در لیگ قهرمانان اعلام کرده مسی می‌توانست در فرم بهتری باشد. کومان همچنین اعلام کرده این بازیکن هیچ گله و شکایتی به او ابراز نکرده است.

به گزارش فوتبالی، کومان در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: همیشه برای برنده شدن به عنوان بازیکن یا مربی در بارسلونا فشار وجود دارد. همه ما می‌دانیم که وضعیت باشگاه به چه ترتیب است. مسائلی بیرون از زمین چمن وجود دارد که نمی‌توانیم در آن تاثیر گذار باشیم.

کومان در ادامه افزود: کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که با بازیکنان در راستای هماهنگی با سیستم جدید تلاش کنیم. در تیم بازیکنان جوانی داریم اما در رابطه با بازی فردا خوش بین هستیم. شاید بهتر بود مسی در حالت بهتری نسبت به حالا باشد اما او خوشحال است. او به خوبی تمرین می‌کند و تمرکز دارد. او می‌خواهد بازی کند و می‌خواهد کاپیتان تیم باشد. او در حال بهبود و پیشرفت است. از او هیچ گلایه و شکایتی دریافت نکرده‌ام.

سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: مسی البته در هنگام بازی با توپ بدشانسی هم داشت و توپ را به تیرک زد. در حال عادی او توپ را به بین تیرک‌ها می‌فرستد. گلایه ای در رابطه با فرم او ندارم و باید دید در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد. نگران این مسئله هم نیستم که ۸ گل در ۴ بازی به ثمر رسانده‌ایم زیرا تیم‌های زیادی نتوانسته‌اند این کار را انجام داهند و طبیعی است مقابل سویا یا ختافه نتوانیم فرصت زیادی خلق کنیم.

1101