رسول‌پناه: به دنبال درآمدزایی از فروش بشار رسن نیستیم/ از ربیع خواه و انصاری تقدیر می‌کنیم

رسول‌پناه: به دنبال درآمدزایی از فروش بشار رسن نیستیم/ از ربیع خواه و انصاری تقدیر می‌کنیم

خبرگزاری فوتبالی- سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به هیچ عنوان به دنبال درآمدزایی از بشار رسن نیستیم، ما فینالیست شده‌ایم و نظرمان را به او اعلام کرده ایم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، مهدی رسول‌پناه در حاشیه حضورش پس از حضور در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در خصوص مشکلات باشگاه پرسپولیس امروز دیداری با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی داشتیم. به خصوص اعضای فراکسیون ورزش مجلس. پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه‌ها است مشکلات و دغدغه‌هایمان را در این دیدار بیان کردیم. می‌دانید پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه و قهرمان غرب آسیا شده است.من خدمت نمایندگان دغدغه و مشکلات باشگاه را بیان کردم امیدوارم راهکاری ایجاد شود تامشکلات ما حل شود. امروز هم در خدمت کمیسیون برنامه و بودجه بودیم تا راهکار مناسبی جهت رفع مشکلات پیدا کنیم.

وی تاکید کرد:‌ مشکلات باشگاه پرسپولیس خیلی زیاد است به خصوص در بخش مالی که امیدوارم به راهکار مناسبی برسیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه در این جلسات چه قول‌هایی از نمایندگان برای حل مشکلات گرفته‌اید، عنوان کرد:‌ نظر ما این بود که بودجه‌ای برای این دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اختصاص دهند. بحث من باشگاه پرسپولیس است و نماینده استقلال هم در اینجا حضور داشت. بودجه‌ای را به صورت مشخص برای دو باشگاه به صورت فوری برای باشگاه‌ها اختصاص دهند و به صورت خیلی فوری در اختیار باشگاه‌ها قرار دهند تا مشکل دو باشگاه به خصوص باشگاه پرسپولیس حل شود. ما پیشنهادات خود را ارائه کردیم و امیدواریم مجلس به راهکار مناسبی در این خصوص برسد.

رسول‌پناه در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه ظاهرا از مطالبات برانکو 130-140 دلار باقی مانده که این هفته این مبالغ پرداخت خواهد شد و این پرونده بسته می‌شود گفت: میزان طلب برانکو و دستیارانش دو میلیون دلار بوده است. اکنون حدود 160-170 هزار یورو باقی مانده که با پرداخت این مبلغ پرونده برانکو و دستیارانش بسته می‌شود. منابع آن هم ایجاد شده که در دو سه روز آینده تا آخر هفته پرونده برانکو بسته خواهد شد

وی در مورد بحث خصوصی سازی پرسپولیس گفت: در بحث خصوصی سازی اقدامات خوبی انجام شده است صورت‌های مالی ما هم یکی دو هفته مشخص و به مجمع ارسال می‌شود تا مجمع برگزار شود؛ تثبیت املاک هم شده است. و منتظریم که مجمع برگزار شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت شجاع خلیل‌زاده گفت: او ان شالله در باشگاه پرسپولیس می‌ماند.

رسول‌پناه در مورد اینکه نمایندگان مجلس به شما قول پرداخت هزینه‌های جاری را دادند یا اینکه به صورت مشخص یا اینکه به پرسپولیس به گونه‌ای کمک خواهد شد که بدهی‌‌های گذشته را تحت پوشش قرار دهد گفت: بحث ما هم بدهی‌های قبلی و هم هزینه‌های جاری است. پرسپولیس تیم بزرگی است و هزینه‌های زیادی هم دارد. کارگزار باشگاه هم به تعهدات خود عمل کرده و ما نمی‌توانیم بیش از این به کارگزار فشار آوریم. بنابراین معتقدیم اگر کمکی از سوی مجلس صورت گیرد هم بتوانیم بدهی‌ها را تسویه کنیم هم در آینده پرسپولیس به مشکل برنخواهد خورد. مشکلات پرسپولیس با درآمدهای آتی‌اش حل خواهد شد اما در حال حاضر یک مسئله فورس و فوری کنونی داریم که اگر کمک شود پرسپولیس دیگر به مشکل نخواهد خورد.

وی در مورد بحث بشار رسن و قراردادی که این بازیکن با باشگاه داشته است، گفت: به هیچ عنوان اجازه جدایی به بشار رسن را نخواهیم داد زیرا ما به هیچ عنوان ما به دنبال درآمدزایی از این بازیکن نیستیم. ما وارد فینال شده‌ایم ما نظرمان را به آقای بشار رسن اعلام کرده‌ایم و اجازه جدایی به او نمی‌دهیم. تمرکز ما و توافقاتی با این بازیکن رسیده‌ایم و به امید خدا بشار رسن در تیم ما می‌ماند. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد صدور رضایتنامه برای محمد انصاری گفت:‌ وضعیت محمد انصاری و اینکه جدایی او به شکل غیرمحترمانه بوده گفت:‌اصلا چنین چیزی نیست و ربیع‌خواه و انصاری بازیکنان بزرگ و افتخار‌آمیزی هستند و ما یادمان نرفته وقتی انصاری پایش به مشکل خورد پیشنهاد خارجی را رد کرد و در پرسپولیس ماند. ما هم از ایشان تشکر کردیم. اما او اکنون در لیست خروج سرمربی ما قرار دارد و ما به وظیفه‌مان عمل کردیم. احترام او و ربیع‌خواه بر ما واجب است. ان شالله در چند روز آینده در مراسمی از آنها تقدیر و قدردانی خواهیم کرد.

رسول‌پناه درمورد وضعیت محمد نادری گفت: با این بازیکن مذاکرات ابتدایی انجام شده و اکنون منتظر تصمیم نهایی را این بازیکن بگیرد.

7474