پیشنهاد پرسپولیس به بشار: تا نیم فصل اول در پرسپولیس بمان!

پیشنهاد پرسپولیس به بشار: تا نیم فصل اول در پرسپولیس بمان!

خبرگزاری فوتبالی- یکی از مواردی که باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر آن است موضوع بشار رسن هافبک عراقی این تیم است.

به گزارش فوتبالی، بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس که بعد از کش و قوس بسیار با قراردادی 470 هزار دلاری برای یک سال دیگر در پرسپولیس ماندگار شد و قراردادش را امضاء کرد، نقش مهمی در صعود شاگردان یحیی گل محمدی به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت، حالا گفته می شود که باشگاه القطر برای 3 سال به او پیشنهادی بیش از 3 میلیون دلار داده است. بشار که در این چند سال بسیار کم حاشیه بوده و با مشکلات پرسپولیس کنار آمده است در حال حاضر اصرار زیادی به جدایی از پرسپولیس و پیوستن به القطر دارد، بشار اعتقاد دارد این پیشنهاد می تواند در زندگی وی بسیار تاثیر گذار باشد و با توجه به اینکه خانواده پرجمعیتی دارد به این پول نیاز دارد.

هافبک عراقی که با اصرار مهدی رسول پناه به تهران بازگشت قصد داشت که با پرداخت 350 هزار دلار مبلغ رضایتنامه از پرسپولیس جدا شود و به لیگ ستارگان قطر برود، حتی برخی منابع غیر رسمی اعلام کردند بشار حاضر است این رقم را تا 500 هزار دلار بالا ببرد تا بتواند از پرسپولیس جدا شود و رضایت نامه اش را از باشگاه دریافت کند. یحیی گل محمدی سرمربی قرمزها بعد از شنیدن این موضوع به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرد فکر فروش بشار رسن را از سر بیرون کنند چرا که به هیچ وجه اجازه جدایی این بازیکن را نخواهد داد، یحیی در گفت و گویی اعلام کرده بود با توجه به عدم حضور تعدادی از بازیکنان پرسپولس در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور بشار می تواند در این بازی تاثیر گذار باشد و در صورت قهرمانی باشگاه درآمد بیشتری کسب کند.

بشار در جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس تلاش بسیاری کرد تا آنها را متعاقد کند که رضایت نامه او را با دریافت مبلغی صادر کنند اما رسول پناه با این درخواست او مخالفت کرد و به این هافبک عراقی اعلام کرد پس از شرکت در سالگرد فوت مادرش در تمرینات پرسپولیس شرکت کند. باشگاه پرسپولیس در جلسه با این هافبک عراقی پیشنهاد داده است که در نیم فصل از پرسپولیس جدا شود تا باشگاه در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار مشکل نشود. گفته می شود در قرارداد بشار بندی وجود دارد که اگر او تا نیم فصل نصف مبلغ قرارداد را دریافت نکند با پرداخت 250 هزار دلار به باشگاه پرسپولیس می تواند از این تیم جدا شود. حال باید منتظر ماند و دید آیا بشار با مخالفتی که باشگاه و کادر فنی با جدایی وی انجام داده اند بی خیال پیشنهاد قطری ها خواهد شد یا همچنان بر جدایی از جمع شاگردان یحیی تاکید خواهد کرد.

7655