حمایت ستارگان لیورپول از فن دایک: در هر قدم با تو هستیم

حمایت ستارگان لیورپول از فن دایک: در هر قدم با تو هستیم

خبرگزاری فوتبالی - سیل پیام‌های حمایتی پس از مشخص شدن مصدومیت شدید و جدی ویرجیل فن دایک از سوی هم تیمی‌هایش در لیورپول به سوی او روانه شد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی هلند در نیمه اول دیدار برابر اورتون برخورد شدیدی با جردن پیکفورد، دروازه بان این تیم، داشت و به ناچار زمین بازی را ترک کرد. روز گذشته تایید شد که او از ناحیه رباط صلیبی به مشکل خورده و نمی‌تواند در ادامه فصل برای تیمش به میدان برود. لیورپول هنوز زمان مشخصی را برای بازگشت فن دایک مشخص نکرده و این موضوع که او تمام فصل را از دست نیز تایید نکرده اما مصدومیت رباط صلیبی معمولا بین 6 تا 8 ماه زمان برای ریکاوری نیاز دارد. پس از این اتفاق سیل پیام‌های همدردی از سوی ستارگان سرخپوش به سوی این بازیکن سرازیر شد. 

هندرسون در صفحه توییترش نوشت: " کامبک همیشه قدرتمندتر است... به خوبی ریکاوری کن برادر من، ما منتظر تو هستیم. "

محمد صلاح توییت کرد: " آرزوی یک ریکاوری سریع را برای تو دارم مرد بزرگ. "

واینالدوم که در تیم ملی هلند نیز با فن دایک هم بازی است نوشت: " بسیار ناراحتم که برادر بزرگم مصدوم شده و نیاز به عمل جراحی دارد. ما بی اندازه دلتنگ تو خواهیم بود. امیدوارم خیلی زود ریکاوری کنی و قوی‌تر از قبل برگردی برادر. "

رابرتسون نیز در پیامی نوشت: " امیدوارم این لبخند را بار دیگر خیلی زود روی صورتت ببینم دوست من! ما در تمام قدم‌های این راه همراه تو هستیم برادر. "

1811