مورد عجیب پارخو؛ گل زد و افسوس خورد

مورد عجیب پارخو؛ گل زد و افسوس خورد

خبرگزاری فوتبالی – دیدار شب گذشته والنسیا مقابل ویارئال که با نتیجه ۲-۱ به اتمام رسید دیدار مهم و خاطره انگیز برای دنی پارخو بود.

به گزارش فوتبالی، پارخو که محصول آکادمی رئال مادرید است و در فصل ۰۹-۲۰۰۸ هم ۵ بازی برای تیم اصلی رئال انجام داده در سال ۲۰۱۱ و در سن ۲۲ سالگی از ختافه به والسیا پیوست تا ماجراجویی‌اش در این تیم آغاز شود. پارخو نزدیک به یک دهه در والنسیا حضور داشت، کاپیتان این تیم شد و ۳۶۳ بازی برای خفاش‌ها انجام داد اما درنهایت به دلیل مشکلات مالی این تیم، علیرغم میل باطنی‌اش به ویارئال فروخته شد.

شب گذشته و در چهارچوب رقابت‌های هفته ششم لالیگای اسپانیا، پارخو با لباس ویارئال مقابل تیم سابقش قرار گرفت و بهترین بازیکن زمین از نگاه بسیاری از رسانه‌ها بود. او گل پیروزی بخش تیمش مقابل والنسیا را در دقیقه ۶۹ به ثمر رساند. پس از گل هم به نظر می‌رسید او قصد شادی پس از گل را دارد اما به سرعت خود را کنترل کرد و با حالتی شبیه به شرمندگی و غم،‌گلش را جشن گرفت..

به نظر می‌رسد پارخو هنوز هم بابت ترک والنسیا از مدیران این تیم ناراحت است اما دوست ندارد با شادی خود، هواداران خفاش‌ها را از خود برنجاند. او پس از بازی در اینستاگرام خود هم نوشت: امروز یکی از کمیاب ترین گلهای دوران حرفه ای ام را به ثمر رساندم چرا که ترکیبی از شادی به خاطر اولین گلم برای ویارئال و غم برای گلزنی به والنسیا بود. اگر چند ماه پیش به من می‌گفتند که به والنسیا گل خواهم زد ابدا باورش نمی‌کردم. به هر حال، فوتبال من را به اینجا آورده است و امروز نمی‌توانم بیش از این راضی باشم چرا که به تیمم کمک کردم تا سه امتیاز بسیار مهم را بدست بیاوریم.

1101