فن دایک: بهتر، آماده‌تر و قوی‌تر باز خواهم گشت

فن دایک: بهتر، آماده‌تر و قوی‌تر باز خواهم گشت

خبرگزاری فوتبالی - ویرجیل فن دایک پس از مصدومیت برابر اورتون در دربی مرسی ساید که احتمالا باعث دوری او از میادین تا پایان فصل خواهد شد گفت که بهتر، آماده‌تر و قوی‌تر از گذشته به میادین بازخواهد گشت. 

به گزارش فوتبالیِ، مدافع هلندی در یک ربع اول تساوی 2 - 2 برابر اورتون بر اثر برخورد با جردن پیکفورد مصدوم شده و از بازی بیرون رفت. آزمایشات بعدی تایید کرد که او دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده و مدتی طولانی توان حضور در میدان را نخواهد داشت. مصدومیت فن دایک کار را برای تیم یورگن کلوپ بسیار سخت خواهد کرد چرا که او رهبر و مهره کلیدی این تیم در خط دفاعی به حساب می‌آمد. با این حال مدافع 29 ساله روز یکشنبه با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی از کلمات تسلی بخش هوادارانش تشکر کرده و مدعی شد که فصد دارد با قدرت بیشتری کار آمادگی مجددش را آغاز کند.

 او در  صفحه رسمی توییترش نوشت: " امروز عصر با مشاور ارشد دیدار کردم تا روند برنامه ریزی جزییات دقیق‌تر دوران نقاهتم پس از اتفاقی که دیروز رخ داد را مشخص کنم. حالا تمام تمرکزم روی ریکاوری است و تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم در زودترین حالت ممکن به میادین برگردم. علیرغم ناامیدی موجود، من قویا ایمان دارم که در هر سختی موقعیتی وجود دارد و با کمک خدا اطمینان حاصل خواهم کرد که بهتر، آماده‌تر و قوی‌تر از قبل برگردم. باور دارم که در فوتبال نیز مانند زندگی هر اتفاقی دلیلی دارد و مهم است که تلاش کنیم و در طول سختی و آسانی سرمان را بالا بگیریم. با حمایت همسرم، فرزندان، خانواده و همه افراد لیورپول آماده چالش پیش رو هستم. می‌خواهم از حمایت همه تشکر کنم. این برای من و خانواده‌ام بسیار ارزشمند بود و حالا تمام تلاشم را می‌کنم تا از هم تیمی‌هایم در طول چند هفته پیش رو حمایت کنم. من بازخواهم گشت. "

1811