درباره جادوگران بنونتو؛ پیپو اینزاگی و اجی مجی لاترجی!

درباره جادوگران بنونتو؛ پیپو اینزاگی و اجی مجی لاترجی!

خبرگزاری فوتبالی – جادوگران شهر بنونتو با وجود شکست‌های سنگین مقابل اینتر و رم نمایش‌های جذابی در سری آ ارائه داده‌اند.

به گزارش فوتبالی، شاید تا پیش از حضور دوباره بنونتو در سری آ تمام اطلاعات فوتبال‌دوستان ایرانی درباره این تیم در حضور دیاباته و آمار رویایی او (۱۱ بازی و ۸ گل) خلاصه می‌شد اما از زمانی که سوپر پیپو به این شهر رفت و تیمی که ۲ فصل پیش هم می‌توانست به سری آ برسد را با اقتدار قهرمان سری بی کرد بسیاری از توجهات به این قرمز و زرد پوشان جلب شد.

این تیم هیچ ستاره‌ای ندارد و اگر تمام ترکیب را هم با دقت بگردید شاید مشهورترین فرد به غیر از روبرتو اینسینیه و نسبت فامیلی با لورنزو اینسینیه، می‌تواند یاگو فالکه با سابقه بازی در رم و یوونتوس یا لاپادولا با سابقه بازی در میلان باشد و البته کاپراری که بهترین بازیکن تیم ساحره‌ها است. اما آمارهای بنونتو نشان می‌دهد با چه تیم جالبی مواجه هستیم. آن ها فصل پیش تمام رکوردها را در سری بی از آن خود کردند. بیشترین امتیاز، بیشترین برد، بهترین خط دفاع و حمله و البته کمترین باخت. ورود آن‌ها به سری آ هم باعث نشد ستاره‌ای جذب شود یا فیلیپو فیلش یاد هندوستان کند و به تیم‌های دیگر برود.

لقب بنتونتویی‌ها جادوگران و نماد آن روی لوگو قابل مشاهده است. این لقب به دلیل افسانه جادوگران بنونتو که در قرن سیزدهم در این شهر جمع می‌شدند به بنتونتو اطلاق شده و روی آن‌ها مانده. جادوگرانی که اگر روحشان در این شهر وجود داشت لااقل فکری برای خط دفاعی این تیم می‌کردند. بنونتو در ۲ بازی مقابل رم و اینتر ۱۰ گل خورده و حالا با گذشت ۴ هفته از سری آ ۲۱-۲۰۲۰ بدترین خط دفاع را دارد. خط حمله این تیم و روند کلی اما خبر از تیمی جذاب می‌دهد. بنونتو حالا در رده دهم قرار دارد و ۸ امتیاز کسب کرده. بالاتر از لاتزیویی که سرمربی‌اش سیمونه، برادر فیلیپو است.

شب گذشته بنونتو مقابل رم شکست سنگینی متحمل شد اما نمایش این تیم اصلا غیر جذاب نبود. آن‌ها بیشتر از نیمی از گل‌های دریافتی را روی ضدحملاتی می‌خوردند که در پی جلو کشیدن و جبران نتیجه به دست آمده بود. آن ها حتی علاقه‌ای به بازی تاخیری و دریافت کارت‌های زرد به دلیل خطا نداشتند و میانگین تنها ۱.۲ کارت زرد در هر بازی نشان می‌دهد باید به آن ها احترام گذاشت.

حالا پیپو با عملکرد تیمش می‌تواند امید را به دل بسیاری از فوتبال‌دوستان ایتالیایی روانه کند که یک مربی جوان و خوب در حال ظهور کردن است. خدا را چه دیدید، شاید او مانند فصل گذشته وردی خواند و اجی مجی لاترجی کرد تا بنونتویی‌ها در بدو ورود به سری آ به نیمه‌ بالایی جدول برسند.

1101