شفیعی: باشوندرا کینگز بهترین تیم بنگلادش است

شفیعی: باشوندرا کینگز بهترین تیم بنگلادش است

خبرگزاری فوتبالی- مدافع سابق سایپا بعد از پیوستن به تیم بنگلادشی، گفت: مسئولان باشگاه به من اعتماد کردند. الان وظیفه من است تا به این اعتمادشان پاسخ دهد و بهترین شکل به تیم کمک کنم.

به گزارش فوتبالی، خالد شفیعی، مدافع 32 ساله روز گذشته به صورت رسمی با باشگاه  باشوندرا کینگز بنگلادش قرارداد امضا کرد تا راهی لیگ فوتبال این کشور شود.

شفیعی سابقه بازی برای تیم های تراکتور و سایپا را دارد. او در نیم فصل اخیر لیگ ایران برای سایپا بازی کرد و در این مدت 12 بازی برای تیمش انجام داد و در نهایت با فسخ قراردادش راهی لیگ بنگلادش شد.

شفیعی بعد از امضای قراردادش گفت: تیم باشوندرا کینگز یکی از بهترین تیم های بنگلادش است و هواداران زیادی دارد. مسئولان باشگاه به من اعتماد کردند. الان وظیفه من است تا به این اعتمادشان پاسخ دهد و بهترین شکل به تیم کمک کنم. تلاش می کنم تا با کسب جام های قهرمانی هواداران  باشوندرا کینگز را خوشحال کنم.

در این زمینه امرول حسن، رئیس باشگاه باشوندرا کینگز بنگلادش درباره جذب این بازیکن ایرانی، گفت: این مدافع تنومند ایرانی بدون شک قدرت خط دفاع تیم را اضافه می کند. ما به دنبال مدافعی بودیم تا خط دفاع را تقویت کنیم. گزینه های زیادی داشتیم ولی در نهایت خالد را انتخاب کردیم چون او از همه بهتر بود.

7474