کومان: دیپای را می خواهیم زیرا ویژگی‌های او را در تیم نداریم

کومان: دیپای را می خواهیم زیرا ویژگی‌های او را در تیم نداریم

خبرگزاری فوتبالی - رونالد کومان ، سرمربی بارسلونا، تأیید کرد که قصد دارد تلاش خود برای جذب ممفیس دپای، ستاره لیون را در بازار نقل و انتقالات ژانویه دوباره آغاز کند. پیش از آغاز فصل 2020/21 لالیگا ، کومان به شدت به دنبال جذب ستاره هلندی  بود ، اما نتوانست او را به خدمت بگیرد. با این حال ، به نظر می رسد مهاجم سابق منچستر یونایتد با اتمام قراردادش در لیون در ژوئیه 2021 ، مطمئناً باشگاه را ترک خواهد کرد و بارسلونا می‌تواند یکی از مقاصد جدی این بازیکن باشد.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان در مصاحبه‌ای که در مارکا منتشر شده، گفت:"این (اقدام برای جذب دیپای) مطمئناً یک احتمال است. من سعیم را خواهم کرد ، زیرا دوست دارم او را در اینجا داشته باشم. اما اکنون نمی توانم تخمین بزنم که وضعیت مالی باشگاه در ژانویه چگونه است. برای دیدن آن باید منتظر بمانیم. من نقشی در تصمیم گیری در این مورد ندارم ، این به باشگاه بستگی دارد. ما ممفیس را می خواهیم زیرا او بازیکن بزرگی است و از ویژگی هایی برخوردار است که از نظر من ، خصوصاً در عمق خط حمله ، از آنها بی بهره هستیم."

بارسلونا می تواند 20 میلیون یورو به لیون پیشنهاد دهد تا دپای را در ابتدای سال 2021 به نیوکمپ بیاورد ، اما اگر یک توافق فوری صورت نگیرد، بازیکن 26 ساله می تواند با پایان فصل، قرارداد خود را با بارسلونا به امضا برساند.

1470