تصویر عجیب در لالیگا: بازیکنی که به داور کارت زرد نشان داد!

تصویر عجیب در لالیگا: بازیکنی که به داور کارت زرد نشان داد!

خبرگزاری فوتبالی - پره میا باز هم به ستاره الچه تبدیل شد. این بازیکن که در بازی پایانی فصل گذشته با درخشش خود نقشی کلیدی در صعود الچه به پلی اف لالیگا داشت و در بازی مقابل ژیرونا نیز گلی سه امتیازی را به ثمر رسانده بود، یکشنبه شب در مقابل آلاوز هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا الچه با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، پره میا اما جدا از گلهایش یکی از عجیب ترین صحنه های فصل لالیگا را رقم زد. در دقیقه 77 بازی، روی یکی از ضد حملات، میا توپ را به تیرک دروازه حریف زد. در پایان این صحنه، داور تصمیم گرفت که به امیلیانو ریگانی کارت زرد نشان بدهد. کوردرو وگا داور بازی در حالی به سمت بازیکن خاطی می دوید که حواسش نبود که کارت زرد از جیبش افتاده است. پره میا کارت را از زمین برداشت و در ابتدا با دست راستش و با شوخی به داور کارت زرد نشان داد و بعد از آن با لبخند این کارت را به داور داد.

پره میا بعد از لبخند خود، فریاد زد تا از این که فرصت هت تریک را از دست داده ابراز دلخوری کند. این مهاجم کاتالان به نظر می رسد که به کوهی از انگیزه در تیم الچه تبدیل شده است. البته این مهاجم یک گل دیگر هم به ثمر رساند که به علت آفساید میلی متری مردود شد. شاید به همین خاطر می خواست به داور کارت زرد نشان بدهد تا انتقام بگیرد.

آلاوز در پانصدمین بازی لالیگایی خود بدین ترتیب در خانه در مقابل الچه با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

4125