افتخار کردن بازیکن ختافه به تکل خشن روی پای پدیده بارسلونا

افتخار کردن بازیکن ختافه به تکل خشن روی پای پدیده بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا با کومان اولین شکست فصل خود را تجربه کرد که البته این شکست بی حاشیه نبوده است. یکی از جنجالی ترین صحنه های بازی مربوط به برخوردهای آلن نیوم مدافع  32 ساله با مسی و فاتی بود اما به نظر می رسد که این بازی صحنه های جنجالی دیگری هم داشته است. یکی از برخوردها مربوط به اریک کاباکو اروگوئه ای بود که در دقیقه 28 برخورد خشنی با پدری داشت و هافبک جوان و تازه وارد بارسلونا را متوقف کرد. مدافع 25 ساله اروگوئه ای که در تیم مادریدی توپ می زند اما نه تنها از این صحنه پشیمان نیست بلکه در شبکه های اجتماعی پیامی منتشر کرد تا نشان بدهد که به برخورد خشن خود با هافبک 17 ساله بارسلونا افتخار می کند.

به گزارش فوتبالی، کاباکو تصویری از ویدیوی برخوردش با پدری را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و با منتشر کردن نماد "توقف" نوشته است:" حرکت از این جا ممنوع!"

سوتو گرادو داور بازی البته روی این صحنه به کاباکو کارت زرد نشان داد هر چند که این صحنه بسیار خشن بود و طبیعتا بازیکن ختافه نباید چندان هم به کار خود افتخار کند. به هر صورت بارسلونا در فاصله یک هفته تا ال کلاسیکو اولین شکست فصل خود را تحمل کرد تا به نوعی از روی دست رئال مادرید که مقابل کادیز شکست خورده بود، کپی برداری کند.

4125