پیام و تبریک محبت آمیز ترشتگن به همسرش

پیام و تبریک محبت آمیز ترشتگن به همسرش

خبرگزاری فوتبالی - دنیلا همسر مارک آندره ترشتگن به تازگی در حوزه "معماری" مدرک تحصیلی گرفته است که به همین بهانه دروازه بان مصدوم بارسلونا به او تبریک گفت.

به گزارش فوتبالی، ترشتگن تصویری از خودش و همسرش منتشر کرد و در پیامی نوشت:" آرشیتکت! تبریک به عشقم دنیل ترشتگن به خاطر دستاورد بی نظیرش. این حاصل عشق، تلاش و اراده توست. نمی توانیم بیشتر از این به تو افتخار کنیم." البته همسر دروازه بان بارسلونا هم با شکلک قلب واکنش نشان داد تا از شوهرش تشکر کند.

مارک آندره ترشتگن و همسرش دنیلا به یکی از منسجم ترین زوج های فوتبال دنیا تبدیل شده اند. آنها در سال 2017 با هم ازدواج کردند و یک سال پیش صاحب فرزندی به نام بن شدند تا رابطه شان مستحکم تر شود. هر دو عادت دارند که پیام های عاشقانه زیادی در مورد همدیگر در شبکه های اجتماعی منتشر کنند. بازیکن آلمانی بدین ترتیب می خواست به همسرش که چالش جدیدی در زندگی خود داشته روحیه بدهد. دنیلا در ماه های اخیر با تحصیل از راه دور در رشته معماری درس می خواند که بالاخره توانست مدرک خود را بگیرد.

ترشتگن قبل از شروع فصل زیر تیغ جراحی رفت که در حال حاضر همچنان در حال ریکاوری است و کومان اعلام کرده که در بازی مقابل رئال مادرید هم حضور نخواهد یافت.

4125