مظفری: انتخاب اصفهانیان، قدمی رو به عقب برای داوری است

مظفری: انتخاب اصفهانیان، قدمی رو به عقب برای داوری است

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت داوری فوتبال ایران معتقد است انتخاب فریدون اصفهانیان به عنوان سرپرست داوری فدراسیون فوتبال پسرفت محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، نوید مظفری، پیشکسوت داوری فوتبال ایران، در خصوص انتخاب اصفهانیان به عنوان سرپرست داوری فدراسیون فوتبال، گفت: آیا کسی یک مدیر موفق را جا به جا می‌کند؟ اگر اصفهانیان مدیر موفقی بود، چرا او را از ریاست برداشتند و فرمان را دست ممبینی و سپس صفیری دادند. به نظر من انتخاب اصفهانیان قدمی رو به عقب برای داوری بود. او در دوره قبلی مدیریت خود چه اقدام مثبتی برای داوران و داوری فوتبال ایران انجام داده بود که حالا بخواهد آن کارها را افزایش دهد؟
وی ادامه داد: کاری با بازنشستگی او ندارم، سوال اصلی این است که او چه اقدام مثبتی انجام داده که اکنون بخواهد به راس داوری برگردد. به نظر می‌رسد در فدراسیون فوتبال جنگ‌های داخلی وجود دارد و فعلا این جنگ قدرت‌ها به سود اصفهانیان شده است.

او در خصوص رضایتنامه عجیبی که برای داوران ارسال شده بود، تصریح کرد: کار از ریشه غلط است. کاری به توهین‌آمیز بودن آن ندارم، اگر داوری آن را امضا کرد و تست‌های لازم را انجام نداد و از طریق قضاوت او، ۲۲ بازیکن به این ویروس مبتلا شدند، چه کسی پاسخگو است؟ آیا می‌توانند از بازیکنان ملی تست نگیرند و با ارسال رضایتنامه به آن‌ها بگویند خودتان تست دهید؟ کارهای اشتباه کمیته و دپارتمان داوری تمامی ندارد و هیچوقت این ۲ نهاد بزرگ داوری ایران باهم هماهنگ نمی‌شوند.

6641