زلاتان در اینستاگرام خود را خدای شهر میلان خواند!

زلاتان در اینستاگرام خود را خدای شهر میلان خواند!

خبرگزاری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان، در سن 39 سالگی همچنان روی دور گلزنی و درخشش است. او در دربی شهر میلان، مقابل اینتر خوش درخشید و هر دو گل تیمش را به ثمر رساند. زلاتان پس از ابتلا به کرونا برای این ویروس کری خوانده بود و گفته بود که او را به چالش کشیده است. اکنون پس از بهبودی، زلاتان دوباره خوش درخشید و گفت که در قرنطینه تبدیل به یک شیر گرسنه شده است. او مجددا با انتشار پستی در اینستاگرام خود را خدای میلان خواند.

به گزارش فوتبالی، زلاتان قبلا هم خود را خدای فوتبال معرفی کرده بود. اکنون او پس از درخششی که مقابل اینتر داشته، به نظر می‌رسد که بسیار خوشحال است و به طور مداوم کری می‌خواند. او شب گذشته با انتشار عکس شیری درنده، خود را با آن مقایسه کرده بود و گفته بود که قرنطینه او را برای گلزنی حریص‌تر کرده است. اکنون او پست دیگری در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده و خود را خدای شهر میلان خوانده است. در واقع پس از دربی قبلی که اینتر با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسیده بود، لوکاکو در توییتر خود را پادشاه شهر میلان خطاب کرده بود و اکنون زلاتان پاسخ او را داده است.

ستاره سوئدی با انتشار این عکس، که مربوط به شادی پس از گلش مقابل اینتر است، در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:" شهر میلان هرگز پادشاهی نداشت ، آن‌ها یک خدا دارند"

باید دید که زلاتان تا چه زمانی می‌تواند این روند را ادامه دهد.

1470