تلاش منچستریونایتد برای جذب هافبک رئال مادرید

تلاش منچستریونایتد برای جذب هافبک رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - منچستریونایتد نمی خواهد تجربه نقل و انتقالات تابستانی گذشته برایشان تکرار شود که روزها سپری می شد و نمی توانستند بازیکنان مورد نظرشان را بخرند و از همین حالا مشخص کردن لیست برای خریدهای تابستانی را آغاز کرده اند. باشگاه انگلیسی لیستی از بازیکنان مورد نظرش برای خرید در تابستان را مشخص کرده است که یکی از آنها فدریکو والورده هافبک اروگوئه ایست.

به گزارش فوتبالی، نشریه سان گزارش داده است که سولشر علاقه ویژه ای به هافبک رئال مادرید دارد و سخت در تلاش است تا او را به اولدترافورد ببرد. اما این بازیکن 22 ساله تا سال 2025 با رئال مادرید قرارداد دارد و رفم فسخ قراردادش 500 میلیون یوروست و رئال مادرید هم هیچ تمایلی به فروش وی ندارد.

البته در این میان شرایط پوگبا هم تاثیرگذار است. این بازیکن فرانسوی گفته است که رویای حضور در رئال مادرید را دارد و به همین خاطر منچستریونایتد می خواهد او را برای معاوضه با والورده به رئال مادرید پیشنهاد بدهد.به هر صورت شیاطین سرخ می دانند که پنجره نقل و انتقالات خوبی نداشته اند و به دنبال تقویت تیمشان هستند. فدریکو در یک سال و نیم اخیر عملکرد درخشانی در رئال مادرید داشته و در بسیاری از بازیهای بزرگ در ترکیب قرار گرفته است.

4125