چه خبر از جناب سخنگوی سابق؟

چه خبر از جناب سخنگوی سابق؟

خبرگزاری فوتبالی- سخنگوی سرشناس وزارت ورزش دیگر پستی در این مجموعه ندارد.

به گزارش فوتبالی، مازیار ناظمی از زمانی بیشتر مورد توجه قرار گرفت که بعد از رفتن کارلوس کی‌روش از تیم ملی، مدعی شد  مربیانی چون زیدان، مورینیو و کلینزمن در صف هستند تا روی نیمکت ایران بنشینند.

ناظمی که به خاطر این اظهارنظر- و البته اتفاقاتی که برای تیم ملی در دوران مارک ویلموتس رخ داد- شدیدا مورد نقد طرفداران کی‌روش قرار گرفت، از سال گذشته و با حضور در فدراسیون اتوموبیلرانی به عنوان سرپرست این مجموعه، پست سخنگویی وزارت ورزش را تحویل کاوه احمدی داد.

خبرآنلاین درباره ناظمی به نکته جالبی اشاره کرده و نوشته است: او برای شرکت و ثبت نام در انتخابات این فدراسیون مجبور به استعفا شد تا عملا کاری در وزارت ورزش و جوانان نداشته باشد. با این استعفا، به طور طبیعی ماموریت مازیار ناظمی در وزارت ورزش و جوانان به پایان رسید.

اینکه او به سازمان صدا و سیما بازگشته و یا اینکه در وزارت ورزش و جوانان همچنان مشغول به کار است هنوز نامشخص است، چراکه در این خصوص هنوز خبری نه از صدا و سیما منتشر شده و نه وزارت ورزش و جوانان.

آنچه که در این میان مورد سئوال است، این است که ناظمی اگر همچنان در وزارت ورزش و جوانان مامور است با چه عنوانی فعالیت می‌کند و یا اگر حقوقی از این وزارت‌خانه دریافت می‌کند بر چه ملاکی است؟!

1984